کلنگ احداث ۳ ورزشگاه سرپوشیده در منطقه ۱۴ به زمین می خورد

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از کلنگ زنی ۳ ورزشگاه سرپوشیده این منطقه در تیرماه سال جاری خبر داد.

علی شمسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال در منطقه ۱۴ساخت ۳ ورزشگاه سرپوشیده پیش بینی شده که یکی از آنها در محله امام خمینی(ره) احداث می شود و هم اکنون در حال تعیین پیمانکار آن هستیم.

وی ادامه داد: ورزشگاه دیگر با عنوان «ورزشگاه ارزنان» در محله ارزنان است که توافقات زمین با مالک انجام شده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در محله عمان سامانی که یکی از محله های پر تراکم جمعیتی است، توافق زمین ساخت یک ورزشگاه با مالکان در اردیبهشت ماه  انجام شده و به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: تیرماه ۹۶ کلنگ احداث ۳ ورزشگاه سرپوشیده در منطقه ۱۴ به زمین می خورد.

شمس در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در منطقه ۱۴ سرانه فرهنگی و زیرساخت های آن بسیار پایین است.

وی خاطرنشان کرد: در محله ابوریحان کلنگ احداث یک فرهنگسرا و مسجد به زمین زده شده که امسال عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۹۷ تحویل داده می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: در محله سودان نیز محل هایی برای احداث مراکز فرهنگی مشخص و به کمیسیون ماده ۵ پیشنهاد شده که به محض موافقت و تایید، ساخت آنها را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 303861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.