مشارکت 85درصدی خوانساری‌ها در انتخابات

حوانسار- فرماندار خوانسار گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 85 درصد از مردم شهرستان خوانسار شرکت کردند.

سیدحسن شفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار ضمن قدردانی از مردم با حضور گسترده در انتخابات اظهارداشت: در شهرستان خوانسار 21 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان از مشارکت 85درصد مردم شهرستان است.

 وی تعداد آرای رأی اولی‌های شهرستان خوانسار را یک هزار و 50 نفر اعلام کرد، و بیان داشت: در برگزاری انتخابات یک هزار و صد نفر همکاری داشتند.

فرماندار خوانسار با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر خوانسار، گفت: 20 نفر برای کاندید در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار ثبت نام کردند که در انتخابات 5 نفر به عنوان اعضای شورای شهر خوانسار انتخاب شدند.

وی افزود: این افراد به ترتیب آقای عبدالرضا دهاقین  با کسب 5255 رأی، آقای محمدتقی اورعی با کسب 4035 رأی، آقایهوشنگ صانعی با کسب 3513 رأی، خانم کتایون نادری با کسب 3248 رأی و آقای محمود اورعی 2494 رأی به شورای شهر راه یافتند.

شفعتی بیان کرد: مردم حماسه ساز شهرستان خوانسار لبیک گویان به فرمان مقام معظم رهبری با حضور باشکوه در انتخابات حماسه بی نظیر دیگری را خلق کردند که حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی افزود:  این حضور حماسی پیروان و عاشقان مکتب امام راحل(ره) را به ادامه مسیر روشن بالندگی با تأسی از عقلانیت، اتحاد، تلاش و حفظ عزتمندی و اقتدار امیدوار کرد.

فرماندار خوانسار گفت: با همکاری جمعیت هلال احمر خوانسار برای نخستین بار ستاد مدیدریت بحران برای پیشگیری از حوادث و امدادرسانی به حوادث در شهرستان تشکیل شد که مورد تأیید استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تلاش شورای نگهبان و هیأت نظارت برانتخابات شهرستان خوانسار هیچ گونه تخلف انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در شهرستان به ثبت نرسیده است./

کد خبر 303843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.