انتخابات ۲۹ اردیبهشت عرصه همدلی و اتحاد ملت ایران بود

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، این حماسه سیاسی را به عرصه دیگری برای نمایش همدلی و اتحاد ملت ایران تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ملت نجیب ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت  در پرتو هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با هر عقیده و مسلکی و از هر حزب و گروهی برای دست یابی به یک هدف واحد که همان سربلندی و سرافرازی کشور اسلامی ایران است، وارد صحنه شدند.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم کشور در این انتخابات نشان از بلوغ فکری و سیاسی یکایک آنها و مبین این واقعیت است که راه درست و صحیح از بداخلاقی ها و بی انصافی‌ها جدا است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیروز واقعی عرصه انتخابات مردم ایران بودند، زیرا حضور گسترده آنان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، این حماسه سیاسی را به عرصه دیگری برای نمایش همدلی و اتحاد ملت ایران تبدیل کرد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، گفت: بلوغ سیاسی و تفکرات عمیق اجتماعی مردم این دو شهرستان بارها در سایر عرصه‌های انقلابی ثابت شده بود و این بار نیز بار دیگر مردم این شهرستانها با خلق حماسه‌ای بزرگ این مطلب را ثابت کردند.

وی عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در انتخابات نشان داد که آنها بی توجه به تبلیغات سوء دشمنان نظام و تنها برای عمل به فریضه دینی و انقلابی خود وارد عمل شدند تا به این وسیله ولایتمداری و التزام خود به مبانی دینی را ثابت کنند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان اظهار کرد: منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا رسالت سنگینی خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند، آنها امانتدار آراء مردمی هستند که به آنها اعتماد کردند و پس باید با خدمت رسانی شایسته پاسخ این اعتماد را بدهند.

محمودی بیان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید فارغ از جناح بندی سیاسی و با عزمی راسخ و روحیه‌ای جهادی برای رفع محرومیت و نیازهای عمرانی، اجتماعی و فرهنگی مردم در مناطق مختلف تلاش کنند.

وی بیان کرد: یک سو نگری و تعصب همیشه مخرب و مانع فعالیت مفید بوده و در عرصه فعالیت‌های اجرایی زیان آن بیشتر است، بنابریان منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هر دو شهرستان باید در هر محفل و مجلسی با گفتار و کردار خود زمینه اتحاد و همبستگی مردم را فراهم کنند.

کد خبر 303840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.