پدافند هوایی نقش ارزشمندی در آزاد سازی خرمشهر داشت

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: در عملیات بیت المقدس نیروهای مسلح به همه اهداف خود دست یافتند و پدافند هوایی نقش ارزشمندی در کسب این موفقیت بزرگ داشت.

به گزارش خبر نگار ایمنا،  جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) صبح امروز در مراسم صبحگاه این قرارگاه، با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ملت سلحشور، انقلابی، متدین، ولایت مدار و قدر شناس ایران اسلامی یک بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفت و حماسه‌ای عظیم آفرید.


امیر سرتیپ غلامرضا صباحی فرد اظهار داشت: همه مردم و به تبع آن نیروهای مسلح و قرارگاه پدافند هوایی با تبعیت از فرمان فرماندهی معظم کل قوا در این انتخابات شرکت کردند و به جهانیان ثابت کردیم که تا آخرین لحظه از فرمان مقام معظم رهبری اطاعت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: در عملیات بیت المقدس نیروهای مسلح به همه اهداف خود دست یافتند و حدود پنج هزار و چهار صد کیلومتر مربع از خاک کشور آزاد شد و پدافند هوایی نقش ارزشمندی در کسب این موفقیت بزرگ داشت.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: پدافند هوایی در همه عملیات‌های دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای داشت و در عملیات بیت المقدس سه سایت موشکی بدر، کوثر و تبوک و سامانه‌های توپخانه‌ای پدافند هوایی در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 303838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.