۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
زایمان در خیابان

فریدونشهر - یک مادر باردار روستایی در یکی از خیابان های فریدونشهر فرزند خود را به طور طبیعی به دنیا آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا  معصومه، زن میانسالی بود که نه ماهه باردار بود، وی که چند روزی بود متوجه شده بود زایمانش نزدیک شده است، صبح امروز از روستای بهرام آباد، حوالی فریدون شهر راهی مرکز شهرستان شد تا با مراجعه به یکی از بیمارستان های شهر، فرزندش را به دنیا بیاورد، اما وقتی از مینی بوس پیاده شد، درد طاقت فرسای زایمان او را زمین گیر کرد و در بین رفت و آمد شهروندان با سختی زیاد، خودش را به گوشه ای از خیابان، حوالی شهرداری این شهر کشاند.

معصومه که زمان را برای رسیدن به بیمارستان به شدت محدود می دید، در حالی که هیچ کسی نبود او را همراهی و کمک کند، چادرش را محکمتر از همیشه زیر دندانهایش گرفت تا صدای فریادش بلند نشود. این زن جوان روستایی بعد از زایمان از هوش می رود که در این حین یک شهروند زن فریدونشهری متوجه وی شده و به کمک معصومه می آید.

این زن حدودا 45 ساله در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: وقتی دیدم یک زن جوان گوشه ساختمان شهرداری افتاده است، تصور نمی کردم دقایقی از زایمانش گذشته و فکر می کردم در اثر افت فشار به روی زمین افتاده و ضعف کرده است، اما وقتی به وی نزدیک شدم متوجه نوزادش شدم و فهمیدم معصومه کنار خیابان زایمان کرده و کسی را هم ندارد که کمکش کند، لذا خیلی زود با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردیم.

بنا بر این گزارش و به گفته پزشکان حال مادر و نوزاد خوب است و در سلامت کامل به سر می برند.

کد خبر 303811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.