توسعه همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

قرارداد همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هدف توسعه همکاری‌ها در حوزه پزشکی و سلامت منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،  نشست مشترک هیات رئیسه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با شورای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هدف توسعه همکاری‌ها در حوزه پزشکی و سلامت در محل ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

در این نشست مشترک ابتدا دکتر مهدی کشمیری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز علمی و فناوری ارائه کرد.

وی به افزایش تعداد شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی و سلامت در سال‌های اخیر اشاره و بر ضرورت تعامل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و استفاده از ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این نشست گفت: کار بسیار ارزشمندی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان انجام شده و وجود چنین ساختارهایی برای کمک به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها ضرری است.

دکتر غلامرضا اصغری  با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در همه موضوعات مرتبط با سلامت، پزشکی و مواد غذایی نقش تولی‌گری دارد، گفت: در همه این حوزه‌ها آماده همکاری هستیم و علاوه بر این در حوزه ورود به بازار می‌توانیم به اخذ تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه پزشکی کمک کنیم.

پیش از برگزاری این نشست مشترک، رئیس و اعضای شورای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شرکت‌های بهیار صنعت سپاهان، شرکت صنایع پالایش پروشات پالاد و آزمایشگاه فیلتراسیون بازدید کردند و از نزدیک با محصولات و خدمات شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حوزه پزشکی و سلامت آشنا شدند.

در انتهای این نشست نیز تفاهم‌نامه‌ای با هدف تداوم همکاری‌ها و در جهت توسعه استفاده از ظرفیت‌های کاری موجود میان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به مدت پنج سال به امضا رسید.

گسترش ساختارهای موثر در توسعه فناوری و اشتغال‌زایی تخصصی در حوزه سلامت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تخصصی دانشگاه در توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت، کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت برای دریافت مجوزها و استانداردهای مورد نیاز، ایجاد زمینه‌های لازم برای بسط و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان رویشی دانشگاه و برنامه‌ریزی برای توسعه مراکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه در جهت ایجاد یک پارک علم و فناوری در حوزه تخصصی سلامت از مهمترین موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.

کد خبر 303806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.