خود را برای عرصه‌های سخت و دشوار دفاع از انقلاب آماده و آماده‌تر می‌کنیم

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام کرد: همچنان که رهبر فرزانه ما فرمود "خرمشهرها در پیش است" خود را برای عرصه‌های سخت و دشوار دفاع از انقلاب و پشتیبانی از مردم آماده و آماده‌تر می‌کنیم و در این راه از تهدید دشمنان و ملامت ملامتگران نمی‌هراسیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد: از این پس مصمم‌تر از گذشته راهی را که برای اعتلای کشور و حل مشکلات مردم آغاز کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم.

متن بیانیه به‌شرح زیر است:

"واعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلاتَفَرَّقوا ۚ وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ اِخوانا" و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام) چنگ زنید و پراکنده نشوید! و نعمت بزرگِ  خداوند را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او میان دلهای شما الفت ایجاد کرد و به‌برکت نعمت او برادر شدید.

ملت شریف ایران

حضور پرشور شما در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر چشم جهانیان را به خود خیره کرد. بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقع‌شناسی شما مردم بصیر ایران به‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای دور کردن شما مردم از صندوقهای رأی صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران رقم زد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم برای ادامه خدمت در جایگاه ریاست جمهوری را به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام والمسلمین روحانی تبریک می‌گوید.

همچنین تقدیر و امتنان خود را از نامزدهای مورد تأیید جبهه مردمی نیروهای انقلاب به‌ویژه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف که با حضور، تلاش و از خود گذشتگی، بسترهای خلق نشاط سیاسی، ارائه الگویی ماندگار از رقابت پاک انتخاباتی و نمایندگی از مطالبات واقعی مردم و در نهایت خلق حماسه ماندگار 29 اردیبهشت را فراهم آوردند، ابراز می‌داریم و نیز از همدلی و همراهی سایر نامزدهای محترم جبهه که در فرایند رسیدن به وحدت و حمایت از نامزد نهایی، تلاش وافر داشته و به گرم شدن فضای انتخابات کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.

شعارها و برنامه‌های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب که خواهان تغییر وضع موجود و پیگیر تحقق مطالبات واقعی مردم به‌ویژه در حوزه اشتغال، تولید، بهبود معیشت، ارتقاء سطح زندگی و مبارزه با فساد، رانت‌خواری و اشرافی‌گری بودند، می‌تواند سرمایه گرانبهایی برای دولت بعد باشد که در روزهای پایانی رقابت‌های انتخابات، برخی از این برنامه‌ها همچون ایجاد سالانه یک میلیون شغل، افزایش یارانه محرومان و اعطای کارانه به بیکاران را به وعده‌های انتخاباتی خود افزود.

سخن مشترک همه نامزدهای ریاست جمهوری، حل مشکلات اقتصادی کشور به‌خصوص بحران بیکاری و رکود، مشکلات زیست‌محیطی و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی بود.

حال که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و مردم همانند دوره‌های گذشته فرصت دوباره‌ای به دولت مستقر برای تکمیل برنامه‌ها و اقدامات خود داده‌اند، از رئیس جمهور منتخب می‌خواهیم با تکیه به توان داخلی و ظرفیت عظیم جوانان کشور اقدام مؤثر و عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم صورت دهد و از ورود به راه‌حل‌های نادرست تجربه‌شده همچون اعتماد به دشمنان ملت و تکیه بر بیگانگان خودداری نماید.

از آنجا که موفقیت دولت‌ها را موفقیت نظام اسلامی و در راستای  منافع مردم می‌دانیم آمادگی خود را برای کمک به دولت منتخب در راستای حل مسائل اصلی کشور اعلام می‌داریم و در عین حال اعلام می‌کنیم در صورتی که دولت دوازدهم اولویت‌های اصلی ملت را به فراموشی بسپارد و یا بخواهد با اتخاذ راهبردهای اشتباه یا در افتادن به امور سطحی و حاشیه‌ای فرصت چهارساله خدمت را ضایع نماید، در جایگاه منتقد و مطالبه‌گر، تلاش خود را جهت قرارگرفتن دولت در مسیر کارآمدی و حل مشکلات واقعی ملت به کار خواهیم بست.

سخنی با اعضاء و هواداران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در ماه‌های گذشته با همه توش و توان خود به میدان آمده و خاطره دوران شکوهمند و افتخارآمیز دفاع مقدس را زنده کردند؛

برادران و خواهران انقلابی:

ما با یکدیگر تجربه جدیدی را در وحدت و انسجام و هم‌افزایی نیروهای انقلاب آغاز کردیم که در مدتی کوتاه بحمدالله دستاوردهای عظیم و بی‌بدیلی داشت. امروز دهها هزار بلکه میلیون‌ها تن از نیروهای انقلاب که دل در گروی آرمانهای انقلاب دارند و از وضع موجود اداره کشور، مشکلات مردم و مطالبات بر زمین مانده مردم و رهبری رنج می‌برند، زیر یک پرچم واحد گردآمده و با اراده‌ای پولادین، مصمم به نقش‌آفرینی در ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و رهبری و اصلاح امور کشورند.

ما هرچند در اولین گام عملی خود برای تشکیل یک دولت کارآمد، مؤمن و انقلابی توفیق نیافتیم اما رأی قریب 16 میلیون مردم آزاده این کشور به نامزد مورد تأیید جبهه مردمی حاکی از وجود یک خواست و اراده جدی و غیرقابل انکار برای تغییر وضع موجود به‌نفع مردم و مستضعفان است و این چیزی نیست که دولت‌ها و صاحبان قدرت و ثروت بتوانند آن را نادیده بگیرند و بی‌گمان در مقابل آن سر تسلیم فرود خواهند آورد!

انتخابات پایان راه نیست، آغاز یک مرحله جدید است و از این پس مصمم‌تر از گذشته راهی را که برای اعتلای کشور و حل مشکلات مردم آغاز کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم و همچنان که رهبر فرزانه ما فرمود "خرمشهرها در پیش است" خود را برای عرصه‌های سخت و دشوار دفاع از انقلاب و پشتیبانی از مردم آماده و آماده‌تر می‌کنیم و در این راه از تهدید دشمنان و ملامت ملامتگران نمی‌هراسیم، بحول الله و قوته.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

30 اردیبهشت 1396

کد خبر 303788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.