احتمال خروج نام حسن‌زاده از لیست سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان از احتمال خروج نام مسعود حسن‌زاده از لیست تیم فوتبال سپاهان خبر داده است.

به گزارش ایمنا، مسعود حسن‌زاده در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ شانزدهم از سایپا به سپاهان آمد و با گل‌هایی که به ثمر رساند مشکل گلزنی زردپوشان اصفهانی را تا حدود زیادی حل کرد به طوری که به همراه مهرداد محمدی و جلال‌الدین علی‌محمدی عنوان بهترین گلزنان فصل سپاهان را به خود اختصاص داد.
اما این مهاجم فرصت‌طلب با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و در دیدار با تراکتورسازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد و در ادامه مشخص شد مصدومیت او پارگی رباط صلیبی است. به این ترتیب حسن زاده نه تنها دیدار هفته پایانی لیگ شانزدهم که قسمت زیادی از نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم را هم از دست داد.
حسن‌زاده یک فصل و نیم با سپاهان قرارداد داشت اما مسئولان این باشگاه قصد دارند نام وی را از لیست خود خارج کنند تا یک جای خالی برای به خدمت گرفتن یک بازیکن دیگر داشته باشند.
سپاهانی‌ها به صراحت از فرید بهزادی کریمی، علی احمدی، جلال عبدی، طالب ریکانی و محمد روشندل به عنوان بازیکنانی که در لیست خروجی کرانچار قرار دارند نام برده‌اند اما به هیچ عنوان قصد ندارند از بازیکنان موردنیاز کرانچار اسمی ببرند در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر هستند.
سپاهانی‌ها تمرینات خود را از ۲۴ خردادماه آغاز می‌کنند.

کد خبر 303773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.