دانش آموزان شهرضا مقام نخست بازی‌های الکترونیک تبیان را کسب کردند

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: دانش آموزان کمیته بازی‌ها و ورزش های الکترونیک شهرستان شهرضا، با حضور در دوازدهمین جشنواره پروژه‌های دانش آموزی مؤسسه تبیان، عناوین برتر لیگ سازه‌های نمایشی را کسب کردند.

علی نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به کسب عناوین برتر دوازدهمین جشنواره پروژه‌های دانش آموزی مؤسسه تبیان، از سوی دانش آموزان کمیته بازی‌ها و ورزش های الکترونیک این شهرستان، اظهار کرد: کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک شهرضا (سهند رباتیک) با اعزام ۶ نفر به این رقابتها آموزان این عناوین را کسب کردند.

وی بیان کرد: از بین دانش آموزان حاضر در این رقابت‌ها «محمدحسین رمضانی»، «محمدعلی گلابی» و «سپهر سبزواری»، مقام نخست و «امیرحسن ابراهیمی»، «ایلیا نیک اقبال» و «محمد صدرا آقاسی» مقام دوم لیگ سازه‌های نمایشی این جشنواره از آن خود کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: مربیگری تیم شهرضا در این رقابت‌ها بر عهده «سید حسین شریفی» بود.

انصاری اضافه کرد: در این جشنواره ۶ هزار دانش آموز از ۲۰ استان کشور حضور داشتند که در پایان بیش از ۱۵۰۰ گروه دانش آموزی از ۴۰۰ مرکز آموزشی به مرحله نهایی راه یافتند و از این میان ۵۶۳ گروه دستاوردهای خود را در قالب مسابقات علمی ارائه کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج کلاس اولی‌ها در شهرضا خبر داد و افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۷ بازیکن در دو جدول و در محل خانه شطرنج شهرستان برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها «آرمین عباسی» از اصفهان و «امین شرافت» و «ادیب شیروانی» از شهرضا عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند. انصاری اضافه کرد: در جدول دختران نیز «آلین سرحدی»، «نیایش سبزواری» و «ثمین آقاسی» بر جایگاه نخست تا سوم ایستادند.

کد خبر 303746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.