حضور ۸۳ درصدی مردم شهرستان لنجان در پای صندوق های رأی

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: حضور پرشور مردم شهرستان لنجان در پای صندوق های رای نشان از احساس تکلیف و انجام وظیفه بود و همانگونه که پیش بینی می شد حضور ۸۳ درصدی را در این شهرستان شاهد بودیم.

حجت الاسلام محمد علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان درباره حضور مردم این شهرستان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مردم شهرستان لنجان از ساعات اولیه صبح روز ۲۹ اردیبهشت ماه مصادف با روز انتخابات و تعیین سرنوشت خود و آبادانی شهر و کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و بار دیگر با حضور و مشارکت پرشور و حماسی خود پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران را اثبات کردند.

وی با اشاره به اینکه همزمان بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا منجر به تقویت همدیگر و افزایش حضور مردم را در پی دارد، افزود: حضور پرشور مردم شهرستان لنجان در پای صندوق های رای نشان از احساس تکلیف و انجام وظیفه بود و همانگونه که پیش بینی می شد حضور ۸۳ درصدی را در این شهرستان شاهد بودیم.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: ۱۷۵ هزار نفر واجدین شرایط حضور در انتخابات در شهرستان لنجان بودند که از این تعداد بالغ بر ۱۴۶ هزار و ۸۴۷ نفر در انتخابات حضور یافتند و با حضور خود در انتخابات، پایداری و آزادگی کشور را رقم زدند.

وی ادامه داد: جوانان و به ویژه رای اولی ها تاثیرگذاری خود را در سرنوشت کشور به اثبات رساندند چراکه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی های واجد شرایط در شهرستان لنجان بودند که توانستند با حضور در پای صندوق های رای را به صندوق انداخته و نشان دهند چگونه در دفاع از نظام و انقلاب حضور دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

کریمی اضافه کرد: این دوره از انتخابات به دلیل حساس‌سازی و تأکیداتی که مقام معظم رهبری منبی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای رأی داشتند از ساعات اولیه با حجم گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی همراه بود که این مسئله نویدی برای اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است، عنوان کرد: معظم له فرمودند پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان بیان کرد: این حضور پرشور به دشمنان نشان داد که در طول انتخابات و تبلیغات اگر کدورتی هم به وجود آمد باید از بین برود و همه با اتحاد در راستای رفع مشکلات گام بردارند و همه به رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا ایران اسلامی به سمت پیشرفت های روز افزون و شادابی هرچه بیشتر مردم حرکت کند.

کد خبر 303728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.