حماسه‌ای دیگر با حضور پرشور مردم لنجان در انتخابات ثبت شد

لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: واجدین شرایط حضور در انتخابات شهرستان لنجان ۱۷۵ هزار نفر بوده که از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۸۴۷ نفر در انتخابات حضور یافتند و برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ درخشان این شهرستان به ثبت رساندند.

سید محسن سجاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نظام ما بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت بناشده است، اظهار کرد: به‌واسطه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، جمهوریت اسلام به اثبات می‌رسد و این حضور توطئه‌ها را شکسته است.

وی افزود: حضور قاطعانه مردم در پای صندوق های رای و حمایت های همه جانبه آنها به جهانیان ثابت کرد دشمنانی که به دنبال تضعیف آرمان ها و اهداف نظام هستند به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نخواهند کرد، چراکه این ملت همواره برای حفظ نظام ایستاده است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: واجدین شرایط حضور در انتخابات شهرستان لنجان ۱۷۵ هزار نفر بوده که از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۸۴۷ نفر در انتخابات حضور یافتند و برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ درخشان این شهرستان به ثبت رساندند.

وی  ادامه داد: با به اتمام رسیدن مهلت اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ور روستا در شهرستان لنجان، شمارش آراء در کلیه شعب این شهرستان از ساعات ابتدایی بامداد امروز آغاز شد و با اعلام رسمی وزارت کشور آمار آراء شهرستان لنجان منتشر شد.

سجاد اضافه کرد: ۸۲ هزار و ۲۶۷ رای از تعداد آرای ماخوذه در انتخابات ریاست جمهوری شهرستان لنجان متعلق به حجت الاسلام روحانی بود و حجت الاسلام رئیسی با ۵۵ هزار و ۹۲۷ رای، آقایان میر سلیم با دو هزار و ۴۱۵ رای و هاشمی طبا با یک هزار و ۲۰ رای در رده های بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 303721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.