مدافع اخراجی پرسپولیس سپاهانی نمی‌شود

مازاد اعلام شدن مدافعان راست سپاهان بار دیگر به شایعه علاقه باشگاه اصفهانی به جذب مدافع اخراجی پرسپولیس دامن زد اما نام رامین رضاییان در لیست ورودی زلاتکو کرانچار نیست.

به گزارش ایمنا، شایعه سپاهانی شدن رامین رضاییان که از تابستان گذشته بر سر زبان‌ها افتاده بود پس از اخراج این بازیکن از پرسپولیس بار دیگر داغ شد. قرار گرفتن هر ۲ مدافع راست فصل گذشته سپاهان در لیست مازاد هم این به این احتمال قوت بخشید که باشگاه اصفهانی برای این پُست رضاییان را مدنظر دارد به خصوص که یک مدافع راست دیگر نیز پیشتر در نقل و انتقالات نیم‌فصل از سپاهان جدا شده بود و تیم اصفهانی در حال حاضر هیچ بازیکن تخصصی در این پُست ندارد.

اما طبق اعلام سرپرست باشگاه نام رامین رضاییان در فهرست زلاتکو کرانچار نیست و از این رو، باشگاه اصفهانی هیچ برنامه‌ای برای مذاکره با این ملی‌پوش ۲۷ ساله ساروی ندارد.

لیست ورودی و خروجی سپاهان هفته گذشته از سوی سرمربی کروات این تیم و پس از تمدید رسمی قرارداد او به باشگاه اصفهانی ارائه شد اما با اینکه نام پنج بازیکن مازاد بلافاصله در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت نام بازیکنان موردنظر کرانچار برای فصل بعد بنا به ملاحظات نقل و انتقالاتی رسانه‌ای نشد.

کد خبر 303641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.