اصفهان جامه تبلیغات انتخاباتی را از تن بیرون کرد / شهر پاکسازی شد

پاکسازی و جمع آوری تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با پایان زمان رأی گیری توسط نیروهای شهرداری اصفهان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود آنکه کلانشهر اصفهان طی روزهای گذشته از پوسترها، تراکت‌ها و بنرهای تبلیغاتی سرشار بود، به ناگهان و در کمتر از ۶ساعت، چهره عوض کرد و اکنون نشانی از تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر نیست.

عملیات پاکسازی دیوار و بدنه خیابان ها و معابر شهر اصفهان از تبلیغات و برچسب های انتخاباتی همزمان با اعلام پایان زمان رای گیری با تلاش بی وقفه کارکنان اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه انجام و قبل از ساعت ۵ بامداد امروز (شنبه) به پایان رسید و نصف جهان جامه تبلیغات انتخابات را از تن خود در آورد. 

پاکسازی و نظافت شهر در کمتر از ۶ ساعت را مرهون تلاش های بی وقفه کارکنان خدمات شهری در  مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و ستاد خدمات شهری شهرداری اصفهان هستیم چرا که این اقدام به موقع باعث شد تا اصفهان ما همچنان در زیبایی و پاکیزگی زبانزد باشد.

عمده اقلام تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، میان دوره ای مجلس وپنجمین دوره انتخابات شورای شهر، کاغذ، بنر و پارچه بوده ‌است که پس از پاکسازی شهر، تولید پسماند خشک نیز به نحو چشمگیری افزایش یافت.

کد خبر 303624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    1 0
    خدا قوت خسته نباشید به همه شماها دستتون درد نکنه علی یارتون