نمره قابل‌قبول حضور مردم در انتخابات/مشارکت مردم در انتخابات شگفت انگیز بود

لنجان_شهردار زرین شهر گفت:مشارکت تاریخی و بی نظیر مردم ولایتمدار و قدرشناس مردم شهرستان لنجان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شگفت انگیز و نشانه تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

جواد جمالی در حاشیه حضور خود برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در یکی از شعب اخذ رأی،  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه را باید مهم‌ترین و حساس‌ترین اتفاق سیاسی سال 96 کشور دانست که چشم بسیاری از کشورهای جهان به این رویداد بزرگ دوخته‌شده است و این حضور حداکثری مردم در انتخابات دستاوردهای بزرگی برای کشور و نظام اسلامی به همراه دارد به‌طوری‌که پایه‌های نظام را مستحکم‌تر از گذشته کرده و بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

وی افزود: حقیقت این است که در عرصه بین الملل کشورها حساب ویژه‌ای روی حمایت مردم از دولتها و مشارکت آنها در انتخاباتها دارند و در شرایط کنونی چشم دنیا به کشور ما است هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان عقب‌نشینی می‌کنند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: انتخاب باید آگاهانه و از سر دغدغه و اولویت‌هایی که در شرایط فعلی کشور است انجام شود و باید توجه داشت که روز شنبه مثل همه عرصه‌ها پیروز اصلی این رقابت مردم خواهند بود و تمام کاندیداها که در معرض رأی مردم قرار گرفتند برنده خواهند بود زیرا در عرصه انتخابات بازنده معنی ندارد و پیروز نهایی مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات شگفت انگیز بود، ادامه داد: مشارکت تاریخی و بی نظیر مردم ولایتمدار و قدرشناس مردم شهرستان لنجان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شگفت انگیز و نشانه تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

جمالی اضافه کرد: حضور حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حقیقت پاسخ قاطع و کوبنده ملت فهیم و دشمن شناس ایران اسلامی به دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی بود .

کد خبر 303594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.