تشکیل صف های طولانی از نخستین ساعات رای گیری در لنجان

لنجان_رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: با گذشت ۱۲ ساعت زمان رای گیری برخی از مراکز اخذ آرا در شهرستان لنجان کمبود تعرفه را به هیئت نظارت برانتخابات شهرستان لنجان اعلام کردند که این مسئله خود نشان از حضور پرشور مردم را دارد.

حجت الاسلام محمد علی کریمی در حاشیه حضور خود برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در یکی از شعب اخذ رأی،  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: انتخابات به عنوان عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم در کشور اسلامی ایران تجلی یافته است و با توجه به اینکه مردم ایران با شرکت در انتخابات که از اهمیت خاصی برای نظام و انقلاب برخوردار است در روزی سرنوشت ساز به میدان آمدند تا در تعیین مسیر حرکت آینده کشور، خود را سهیم و دخالت دهند.

وی افزود: حضور گسترده مردم ایران در ادوار محتلف انتخابات باعث شده است تا همواره جهانیان شاهد بالندگی و تثبیت مردم سالاری دینی در کشوری باشند که در تمام لحظه های سرنوشت ساز و حیاتی خود برای اعتلا و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی کرده اند.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: مردم همیشه سرافراز و بصیر ایران اسلامی بارها نشان دادند که با وجود مشکلات و تنگناها، آنجا که پای نظام و انقلاب در میان باشد با تمام وجود به میدان آمده و این بار نیز حماسه ای دیگر در روز ۲۹ اردیبهشت در حال تکرار است و مردم با رای خود که ضامن استقلال و امنیت کشور است، درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهند داد.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت صبح روز امروز ۲۹ اردیبهشت در شهرهای ۹ گانه و روستاهای بخش مرکزی و بخش باغبهادران آغاز شده است و از آغاز ساعات رای گیری شاهد شکلگیری صف های طولانی در مراکز اخذ آرا بوده ایم.

کریمی اضافه کرد: با وجود اینکه طبق روال انتخابات های گذشته مردم رای دادنشان را به ساعات پایان رای گیری موکول می کنند اما این بار صف های طولانی از ابتدای زمان آغاز اخذ آرا تشکیل شده بود و شور و شعف مردم شهرستان لنجان آن چیزی است که در این صف ها مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود مشارکت بالای از مشارکت مردم در شهرستان لنجان به ثبت برسد، عنوان کرد: با گذشت ۱۲ ساعت زمان رای گیری برخی از مراکز اخذ آرا در شهرستان لنجان کمبود تعرفه را به هیئت نظارت برانتخابات شهرستان لنجان اعلام کردند که این مسئله خود نشان از حضور پرشور مردم را دارد.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای اسلامی شهرستان لنجان بیان کرد: تعرفه های پیش بینی شده برای انتخابات در شهرستان لنجان رقمی بیشتر از واجدین شرایط بوده است و هر شعبه ای که میزان تعرفه های آن به ۷۰ درصد برسد تعرفه جدید برای آنان ارسال شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با توصیه به اینکه مردم حضور در انتخابات را به ساعات پایانی رأی گیری موکول نکنند، خاطرنشان کرد: با توجه به الکترونیکی بودن اخذ رای در شهرهای زرین شهر و فولادشهر و زمان بر بودن و عدم تجربه کاربران در عرصه انتخابات الکترونیک مردم عزیز در شهرستان لنجان حضوردر انتخابات را به ساعات اخر موکول نکنند و در زمان تعیین شده و هر چه سریعتر به شعب اخذ رأی مراجعه و رأی خود را به صندوق بیندازند.

کریمی اذعان کرد: شهروندان در هرکجا تخلفی را مشاهده کردند می توانند تخلفات انجام گرفته را به هیئت نظارت برانتخابات شهرستان لنجان اعلام کنند و ما آن را بررسی می‌کنیم تا شور و حماسه بزرگ مردمی که در شهرستان وکشور شکل گرفته با این تخلفات خدشه‌دار نشود و قطعاً از آرای مردم صیانت خواهد شد.

کد خبر 303584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.