رنگ آبی جوهر برسرانگشتان مردم رنگ وحدت به خود گرفت

لنجان_حضور در انتخابات هم نوایی با شهدا شده است چراکه شهدا با خون خود دشمن را نا امید و انقلاب را تقویت کردند و امروز مردم ایران با حضور پرشور خود و رنگ آبی جوهر برسرانگشتان که رنگ وحدت می‌گیرد تاثیرگذاری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام زارعی در حاشیه حضور خود برای شرکت در دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در یکی از شعب اخذ رأی،  در گفت و گو با خبرنگارایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: آمدن مردم به صحنه انتخابات وظیفه دینی، اسلامی و سیاسی است و عملی واجب بوده که خنثی کننده هجمه ها و توطئه های دشمنان است.

وی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت فراوانی بوده و دشمنان اسلام و انقلاب نیز امروز در حال نظاره هستند تا مردم ایران چگونه این حماسه بزرگ سیاسی را خلق می کنند و قطعا مردم با بصیرت ایران اسلامی به صحنه می آیند تا در تعیین سرنوشت کشور خود نقش آفرین باشند و به بیگانگان بگویند هرگز اجازه نفوذ را به آنها نخواهند داد.

امام جمعه ورنامخواست تصریح کرد: باید توجه داشت که فرهنگ غرب به مسئله انتخابات نگاهی مادی است و برای از این رو برای آنها برنده و بازنده مطرح است اما در فرهنگ معنوی و نورانی اسلامی که مقام معظم رهبری نیز تلاش فراوانی در تحقق ان دارد هرکسی برای انجام وظیفه و رضای خدا به عرصه انتخابت حضور پیدا می کند پیروز انتخابات است حال انکه در پایان  منتخب مردم باشد یا نباشد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در انتخابات اقتدارشان را به جهانیان نشان می دهند، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات امری مهم و حیاتی است، چراکه مردمی که انقلاب را به دستان خود ثمر نشاندند صاحبان اصلی این انقلاب هستند و امروز نیز برای حفظ و حراست از آرمانهای انقلاب موظف هستند که به میدان بیایند و با این حضور نا امیدی دشمنان نظام را فراهم کرده و نشان دهند همبستگی ملی در بین هنه اقشار مردم ایران وجود دارد.

زارعی اضافه کرد: هدف اصلی دشمن در دراز مدت نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است اما با حضور مردم در انتخابات بار دیگر دریافتند که توطئه ها، تهدیدات و تحریم ها هیچگونه اثری در ولایت پذیری و حضور پرشور انها در انتخابات نداشته است.

وی عنوان کرد: در کنار حضور مردم در صحنه انتخابات، انتخاب اصلح نیز امری مهم برای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب است، مردم باید هوشیار باشند که با آمدن پای صندوق های رأی و انتخابی اصلح بر طراوت، نشاط و شادابی انقلاب اسلامی بیافزایند و این مهم باعث می شود بر دانش و بینش مردم افزوده شود.

امام جمعه ورنامخواست بیان کرد: رأی امروز مردم رأی به استقلال کشور، انقلاب، نظام و رهبری است و در این میان صحنه انتخابات امتحان الهی است که با حضوری در سایه بصیرت و هوشیاری می توان همچون گذشته از این آزمون سربلند بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی وقتی این حضور پرشور و حماسی مردم را در پای صندوق های رای آن هم از دقایق اولیه رای گیری می بینند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود می اورند و برنامه هایی که داشتند با شکست سنگین مواجه می شود لذا نباید بعد از انتخابات اجازه داد اختلاف ها، ناراحتی ها و مشکلات دست مایع دشمنان شود و فضای انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند.

زارعی اذعان کرد: ملت ایران همیشه نشان داده اند با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف نشان داده اند برای آینده و تعیین سرنوشت خود ارزش قائل هستند و طبیعتا برخی افراد دلخوریی هایی نیز پیدا می کنند و انتقاداتی را به برخی مسئولان داشته باشند اما این انتقادها هیچگاه باعث ان شود که آب به آسیب دشمن ریخته شود.

وی متذکر شد: حضور در انتخابات هم نوایی با شهدا شده است چراکه شهدا با خون خود دشمن را نا امید و انقلاب را تقویت کردند و امروز مردم ایران با حضور پرشور خود ورنگ آبی جوهر برسرانگشتان که رنگ وحدت می‌گیرد تاثیرگذاری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

امام جمعه ورنامخواست تاکید کرد: مردم حضور پای صندوق های اخذ رأی را در ساعات اولیه رأی گیری انجام دهند؛ چراکه در دین مبین اسلام باید در کار خیر و پسندیده شتاب کرد و تأخیر در این زمینه جایز نیست.

وی با توصیه به مردم که حضور در انتخابات را به ساعات پایانی رأی گیری موکول نکنند، گفت: همه باید امروز رأی دهند و مشارکت بالاتری را نسبت به دوره قبل رقم بزنند.

کد خبر 303574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.