حضور ملت در صحنه انتخابات تابوی استکبار جهانی را شکست

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: بی تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در منطقه ظاهر شده، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر درایت و بصیرت ملت همیشه بیدار ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمن از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) این شهر اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی همه توطئه ها و دسیسه ها توسط مستکبران جهان علیه ایران اسلامی شروع شد.

وی افزود: باید توجه داشت که ساختار تشکیلاتی جبهه کفر چنین اقتضاء می کند که تا زمانی که از اسلام و ارزشهای اسلامی در منطقه خاورمیانه بویژه کشور اسلامی ایران دفاع می شود دشمنان اسلام برای محو کامل آن از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند چراکه با تحقق اهداف آناب دین مبین اسلام تمام سیاست ها و منافع جبهه کفر در خطر نابودی و در آستانه سقوط قرار می گیرد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: از این رو دشمنان ایران اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی درصدد نابودی دشمنان اسلام برخواستند چراکه با استقرار جمهوری اسلامی در ایران، کشورمان وضعیت دیگری پیدا کرد و آنچه کفر جهانی برای مقابله با آن جدّیت می کرد با اقتدار تمام در قالب یک نظام سیاسی در ایران متجلّی شد.

طوفان انقلاب اسلامی، پایگاه های امن جهان غرب را به لرزه انداخت

وی ادامه داد: طوفان انقلاب اسلامی، پایگاه های امن جهان غرب را به لرزه انداخت و با اشغال لانه جاسوسی آمریکا در ایران  آمریکا حیثیت جهانی خود را در معرض ضربه ای شدید و حقارت آمیز و شکستی بسیار بی سابقه احساس کرد و از آن روز به بعد به تکاپو افتاد تا راه چاره ای برای اعاده حیثیت پیدا کند و از این جهت توطئه های خود را علیه ایران اسلامی افزایش داد.

باقریان اضافه کرد: حمله گسترده نظامی به ایران از طریق کشور عراق بود یکی از توطئه ای استکبار جهانی علیه کشور ما بود اما این توطئه نیز با استقامت و پشتکار رزمندگان اسلام در طولانی ترین جنگ قرن، بعد از ۸ سال دفاع افتخارآمیز با پیروزی ملت مسلمان ایران و شکست توطئه گران پایان یافت.

وی عنوان کرد: فتح خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو امام خمینی(ره) فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است، خرمشهر شهر لاله های خونین استف خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سوم خرداد یک حماسه ملی است

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: سوم خرداد یک حماسه ملی است و اگر حضور ملت در صحنه جبهه های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق پیدا می کرد و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا به حق می توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز حضور مردم در انتخابات، ایران و نظام را بیمه و اهداف دشمن را خنثی می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات امری مهم و ضروری است چراکه حضور حداکثری سبب خواهد شد تا امنیت کشور در سطح جهان بالا برود و کشور را در برابر بد خواهی های بیگانگان بیمه کند.

باقریان اذعان کرد: شرکت در انتخابات یک واجب شرعی و عقلی است و همه باید در سرنوشت خود سهیم باشند چرا که نحوه حکومت حاکمان در زندگی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم و فرهنگ و تربیت جامعه تاثیر زیادی دارد.

وی متذکر شد: بی تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در منطقه ظاهر شده، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر درایت و بصیرت ملت همیشه بیدار ما خواهد بود.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند ملت ایران تا آخرین نفس پای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خود ایستاده است و در برابر دشمنان سر خم نخواهد کرد و امروز این حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات به خوبی نشان داد که مردم همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

دشمنان بدانند ملت ایران تا آخرین نفس پای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خود ایستاده است

وی تصریح کرد: همه باید به این مهم توجه داشته باشیم که صیانت و حراست از خون شهدا، آرمان های امام راحل و انقلاب امروز در پای صندوق های رای رقم می خورد و این حضور گسترده مردم در انتخابات، منجر به قدرت، قوت و اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

باقریان اضافه کرد: دشمن همانند سایر انتخابات‌ها طراحی و اجرای توطئه های متعدد را علیه برگزاری انتخابات‌ پرشور در کشور در دستور کار خود قرار داده و این احتمال بسیار زیاد است که در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ یک فتنه ای جدیدی رقم بزنند لذا باید هوشیار بود و با بصیرت عمل کرد نت خدایی نکرده شاهد شکل گیری فتنه ای هماندد فتنه ۸۸ در کشور نباشیم.

کد خبر 303568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.