امروز آمریکا با انگشت‌ ممهور به مهر انتخابات ذلیل خواهد شد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: امروز ملت ایران با انگشت‌ ممهور به مهر انتخابات آمریکا را له و ذلیل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدعلاء الدینی ظهر امروز  در حاشیه حوزه اخذ رأی اظهار داشت: امروز مردم ولایت مدار شهرستان گلپایگان با شرکت در حوزه‌های اخذ رأی با انقلاب و آرمان‌های شهدا پیمان مجدد بستند.

وی افزود: جامعه اسلامی با حضور در صحنه‌های سیاسی به ویژه انتخابات  در مسیر امام راحل(ره) و شهدا گام بر می‌دارد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه وصیت شهدا حضور در صحنه‌های سیاسی و زینب گونه پیام انقلاب را رساندن است، افزود: شهدای برای خدا به میدان جنگ برای دفاع از کشور رفتند و امروز در میدان عمل ما باید با آنها بیعت کنیم.

وی بیان داشت: سبقت حضور در صحنه‌های سیاسی و سرنوشت ساز کشور وصیت شهدا و بیعت با امام شهدا است چون با انگشت‌های ممهور به مهر انتخابات انقلاب را بیمه می‌کنیم.

علاء الدینی گفت: امت حزب الله در یک صحنه سیاسی با شرکت در راهپیمایی‌ها  آمریکا را زیر لگدها له می‌کند، و امروز با انگشت‌ ممهور به مهر انتخابات می‌تواند له و ذلیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ در انتخابات  توطئه‌ها و معادلات آمریکا را خنثی خواهند کرد، گفت: امروز انتظار داریم مردم با حضور خود در انتخابات رکورد ۴۰ میلیون نفری را به ثبت برسانند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی گزینه‌های زیر میز و روی میز دشمن را از بین خواهیم برد، خاطر نشان کرد: ملت ایران بداند همان گونه که برای پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس هزینه زیادی کردند امروز مبارزه با دشمن هزینه می‌خواهد.

وی افزود: امروز مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند بیشترین فرصت‌ها را ایجاد کنند تا در مقابل توطئه دشمنان در ایران هراسی و عدم دمکراسی در کشور را خنثی کنند./

کد خبر 303552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.