حماسه 29 اردیبهشت ماه برگ زرینی در فعالیت های نظام/ استقبال مردم چشمگیر است

معاون عمرانی استانداری اصفهان از فعالیت 3 هزار 180 شعبه اخذ رای در سرتاسر استان اصفهان از صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، محمدعلی طرفه صبح امروز با حضور در پای صندوق رای جهت شرکت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: همه شعب ما در استان اصفهان از صبح بازگشایی شد و فعالیت رای گیری در این شعب آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه این شعب رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری، در شهرستان اصفهان برای انتخابات میان دوراه ای مجلس شورای اسلامی و در همه این شعب برای شوراهای شهر و روستا در حال برگزاری است. همچنین علاوه بر عوامل اجرایی نمایندگان بازرسی وزارت کشور هم در این شعب مستقر هستند و اخذ رای با استقبال فراوان و حضور باشکوه مردم در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: امیدواریم حماسه 29 اردیبهشت ماه برگ زرینی در فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان درباره تعطیلی مدارس در روز 30 اردیبهشت ماه نیز گفت: مدیریت آموزش پرورش در این باره تصمیم گیری کرده و نتیجه آن را اعلام می کند.

وی همچنین همزمانی سه دوره انتخابات در اصفهان را باعث هم افزایی مجموعه شرکت کنندگان دانست و گفت: شوراها بر تصمیمات مهم در روستاها و شهرها اثرگذار اند. این خصوصیت مشارکت مردم را تقویت می کند و باعث افزایش روحیه آنها می شود.

کد خبر 303513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.