انتخابات در بالابردن جایگاه سیاسی ایران در جهان از اهمیت والایی برخوردارست

دهاقان- فرماندار شهرستان دهاقان گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات ،توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند.

علی اصغر قاسمیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با بیان این مطلب اظهار داشت: همه مردم و مسئولان تلاش خود را به عمل آورند تا بتوان از این طریق توطئه های دشمن را برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران خنثی کرد.

وی با توجه به اینکه همه مقدمات  برای حضور حداکثری مردم آماده شده است، اذعان داشت: نزدیک به ۲۴ هزارنفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان دهاقان هستند، به همین منظور ۳۹ صندوق اخذ رای برای جمع آوری رای مردم منظور شده که ۳۶ صندوق آن ثابت و سه صندوق نیز سیار است.

 قاسمیان افزود: در شهر دهاقان ۱۵ شعبه، شهر گلشن ۵  شعبه، روستاهای بخش مرکزی ۱۶ شعبه‌ اخذ رای و ۳ شعبه سیار ریاست جمهوری و عشایر  نیز منظور شده است.

 وی گفت: به منظور برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و در کمال امنیت، بیش از ۱۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی، انتظامی  و ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت.

فرماندار شهرستان دهاقان از تعیین عوامل اجرایی و تعیین صلاحیت آنان  و همچنین  برگزاری جلسات متعدد با هدف آموزش دست اندکاران  با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و  خاطرنشان کرد: تلاش برای فراهم کردن مقدمات مشارکت حداکثری مردم را وظیفه ای همگانی می باشد.

قاسمیان با توجه به اهمیت انتخابات در بالا بردن جایگاه سیاسی ایران در سطح جهانی، تصریح کرد: لازم است هم مردم و هم مسئولان تلاش خود را به عمل آورند تا بتوان از این طریق توطئه های دشمن را برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران خنثی کرد و حماسه ای و برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم بزنیم/.

کد خبر 303506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.