مردم میزبان برگزاری انتخابات هستند/ حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: مردم ما همیشه امانت داران خوبی بودند و امروز هم با حضور در پای صندوق‌های رأی تکلیف سیاسی و اجتماعی خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسمی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور پرشور مردم در ساعات اولیه انتخابات، اظهار کرد: امروز روز بسیار بزرگی برای ملت ایران است و حماسه‌آفرینی، روحیه ایثارگری، تکلیف و وظیفه‌شناسی مردم عزیز ایران را می‌رساند.

وی گفت: در مسیر رسیدن به میدان امام (ره) دیدم که مردم از ساعات اولیه شروع رأی‌گیری با شور و نشاط خاصی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

قاسمی ادامه داد: در شهر و استان اصفهان انتخابات شورای اسلامی شهر، مجلس و ریاست جمهوری برگزار می‌شود. مردم ما در چند دهه گذشته و ادوار گذشته انتخابات ثابت کردند که جلوتر از مسئولان نظام حرکت کردند و همیشه به عنوان طلایه‌داران حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه احساس تکلیف می‌کنند و مسئولیتی خود را انجام می‌دهند اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان بیان کرد: این حرکت ارزشمند نوعی دفاع از ارزش‌های اسلامی، انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام راحل (ره) است.

وی افزود: مردم ما همیشه امانت‌داران خوبی بودند و امروز هم تکلیف اجتماعی و سیاسی خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

قاسمی با اشاره به اینکه نظام مقدس ایران تجربیات ارزشمندی در زمینه انتخابات به دست آورده، خاطرنشان کرد: ایران کشور نوپایی نیست که بخواهد در مورد مباحث انتخابات و دموکراسی یا مردم‌سالاری دینی دچار آزمون و خطا شود. مردم میزبان و مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند و بیان‌کننده این مطلب است که بعضاً به دولت‌مداران واگذار نکردند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اضافه کرد: مباحث امنیتی مباحث بسیار مهمی است که در کشور ما با بهترین شکل ممکن در دنیا و بی‌نظیرترین تاریخ‌سازی امنیتی برای دنیا به نمایش گذاشته می‌شود و نشان‌دهنده این موضوع است که مردم از آگاهی و بصیرت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قاسمس تصریح کرد: مردم نقش به‌سزایی در انتخابات دارند و برای حضور، برپایی و برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر مباحث امنیتی همراه و همدل هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

کد خبر 303504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.