حضور پرشور در انتخابات یک واجب شرعی است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور در انتخابات یک واجب شرعی است و همان گونه که نماز خواندن اول وقت فضیلت و برکات بسیار دارد مشارکت در انتخابات هم به همین صورت است، انتخابات یک واجب شرعی است که در همان ساعت های ابتدایی باید آن را به‌جا آورد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، محسن آذر افروز صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رای و انداختن رای خود در صندق‌های رای گیری اظهار داشت: راهبرد اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری تحقق پیدا می‌کند، با یک رای بیشتر اقتدار و عظمت ایران بالا می‌رود و سبب شادی روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدا می‌شود.

وی افزود: کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با حضور در مناطق رزمایش در منطقه اصفهان حضور دارند و با پیش بینی صندوق‌های رای در ساعات اولیه مشغول رای دادن هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پیامی به مردم ایران توصیه کرد: حضور پرشور در انتخابات یک واجب شرعی است و همان گونه که نماز خواندن اول وقت فضیلت و برکات بسیار دارد مشارکت در انتخابات هم به همین صورت است، انتخابات یک واجب شرعی است که در همان ساعت های ابتدایی باید آن را به‌جا آورد.

وی بیان کرد: در انتخابات صرف نظر از مشارکت حداکثری یک بصیرت کامل نیاز دارد که در انتخاب فرد اصلح که در خط مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) باشد را می‌طلبد، همچنین مشارکت حداکثری و در کنار آن بصیرت و فرد اصلح نمود پیدا می کند.

کد خبر 303482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.