اقتدار نظام و ناامید کردن دشمن ۲ هدف از شرکت در انتخابات است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتخابات در ایران دو جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام را دارد که حضور مردم نشان دهنده بصیرتشان است و هم ناامیدی دشمنان را در پی دارد که به شدت هم آنها تبلیغ میکنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابوالحسن صبح امروز مهدوی در حاشیه حضور در مسجد آقاعلی‌بابا برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: انتخابات در ایران ۲ جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام را دارد که حضور مردم نشان دهنده بصیرتشان است که به نظامشان و دخالت در سرنوشت کشورشان اهمیت می دهند.

وی افزود: اهمیت انتخابات از جنبه دوم ناامیدی دشمنان است که به شدت هم آنها تبلیغ میکنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند تا بتوانند به اهدافشان برسند و از این جهت حضور مردم می‌تواند آن‌ها را ناامید کند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امید دارم خداوند متعال هم آنچه رضایت الهی است در این انتخابات به ذهن مردم بیندازد و ان شاءالله مردم در این جهت سرافراز باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری دارید، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان صلاحیت ۶ نفر را احراز کرد و ۲ نفر هم فعلاً انصراف داده‌اند.

مهدوی در پایان تصریح کرد: با وجود اینکه شرایط کلی هر یک از نامزدها را شورای نگهبان احراز و تائید می‌کند، اما مسلم است که هر کدام از این‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که شایسته است مردم هم خودشان بررسی کنند و هم با افرادی که مورد اعتمادشان هستند مشورت کنند و به آن کسی که به نظرشان صالح است او رأی دهند.

کد خبر 303476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.