شرکت گسترده در انتخابات موجب مصونیت کشور است

فریدن - نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت باشکوه در انتخابات مایه دلگرمی، امنیت و مصونیت کشور است.

اکبر ترکی در حاشیه حضور خود در یکی از شعب اخذ رای  برای شرکت در انتخابات 96 ؛در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح که کشور و امنیت آن را دوست دارد، باعث تحکیم جایگاه انقلاب و اسلام می‌شود.

وی  حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به معنای حمایت آن ها از نظام اسلامی و قطع شدن دست طمع دشمنان از کشور دانست و افزود: اگر مردم در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند کشور در امنیت خواهد بود، زیراکه دشمنان از حضور مردم ترس داشته و می‌دانند که حکومت در راستای خواست عمومی است.

ترکی با بیان این که شرکت باشکوه در انتخابات مایه دلگرمی و امنیت و مصونیت کشور است، گفت: یکی از متجلی ترین حضورها، شرکت مردم در انتخابات است، چرا که کشور برای همه است پس باید همه شرکت گسترده داشته باشیم و دشمن را از توطئه و نقشههایی که در سر دارد ناامید و مأیوس کنیم

وی با اشاره به این که اولویت اول همه  کاندیداهای ریاست جمهوری باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، ابراز داشت: مردم نقش اساسی در حکومت دارند و همه افراد باید در دوره تبلیغات سعی کنند که نامزد نهایی خود را بشناسند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران می خواهند انتخابات را در کشور ایران کمرنگ به جهانیان نشان دهند تا به دیگران بفهمانند که مردم ایران از حکومت خود، ناراضی بوده، اما مردم ایران با شوق و آشنایی به فرد اصلح، می توانند مشت محکمی به دشمنان بزنند.

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس 4 سال را زمان بسیار مهمی برای کشور دانست و گفت: مردم به دور از هر گونه تفکرات افراطی و یا تعصب بیجا، بر اساس حقایق موجود مبادرت به انتخاب نمایند؛ چرا که سرنوشت کشور را تعیین می نمایند.

ترکی با بیان این که منویات مقام معظم رهبری در این حوزه بسیار راهگشاست، خاطر نشان کرد: لازم است مردم دانش و آگاهی خود را در این امر خطیر بالا برده و با شناخت کافی و صحیح از وقایع  و افراد، در انتخابات شرکت کنند.

وی در پایان، مشارکت بالای مردم را منعکس کننده بصیرت و وحدت نظام خواند و گفت: از همه خواهران و برادران عزیز تقاضا دارم با حضور ارزشمند خود در پای صندوق های رای چشم طمع دشمنان را کور نمایند.

کد خبر 303367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.