برگ برنده؛ حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است

فریدن - امام جمعه داران گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای، همانند تیری است که بر قلب دشمن فرود می آید.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در حاشیه حضور خود برای شرکت در دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در یکی از شعب اخذ رای در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،  با بیان این که استقلال، عزت و آزادی کشور در گرو حضور همه مردم در انتخابات است، تاکید کرد:  امروز هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و دشمن در این برهه به دنبال از میان بردن جمهوریت این نظام، برهم زدن امنیت این کشور و بدبین کردن مردم به اصل نظام است.

وی انتخابات را یک آزمون بزرگ توصیف کرد و گفت:   ما هم‌اکنون در دنیا از موقعیت بسیار ویژه‌ای برخورداریم و مهم‌ترین اولویت این روزها حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه داران تاکید کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید قانون‌مدار باشد، با تمام قدرت در مقابل رانت بایستد ،  هرگز فرا قانونی عمل نکند، با مفسدان با قاطعیت برخورد کند و برای حل مشکل کشور نگاهش به بیگانه نباشد.

نماینده ولی فقیه در داران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح به ولایی بودن، سعه صدر، عدم تخریب رقیب، وعده های قابل عمل و تواضع توجه داشته باشند و  نزدیک ترین فرد به شاخص های مقام معظم رهبری را انتخاب نمایند.

امام جمعه شهر داران از مردم خواست با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کنند.

حجت الاسلام سیاوشی تاکید کرد: مردم باید کسی را انتخاب نمایند که  با همه وجود پیگیر مشکلات آن ها باشد و بتواند برای رفع هر مشکلی طرح ارائه دهد.

امام جمعه داران با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رای، همانند تیری است که  بر قلب دشمن فرود می آید، خاطر نشان کرد: نتیجه انتخابات هر چه باشد حضور و مشارکت مردم برگ برنده است.

وی افزود: اصل مسئله حضور، مبنای قرآنی دارد و مبنای قرآنی آن این است که ما نظام دینی را در راستای نظام نبوی و علوی می‌دانیم.

سیاوشی خاطرنشان کرد: تقوا در انتخابات آن است که در پی شایسته‌ترین باشیم و خود را در برابر سرنوشت کشور متعهد بدانیم.

وی در پایان یا بیان این که چشم دشمن امروز به دقت نظاره گر ملت ایران است، یاد آور شد: ملت فهمیده ایران با وحدت و بصیرت در این روز بار دیگر حماسه می آفرینند.

کد خبر 303366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.