رای مردم امانت است/فعالیت 57 شعبه اخذ رای در شهرستان فریدن

فریدن - فرماندار فریدن گفت: همگی تلاش کنیم امانتی را که امروز مردم و نظام به ما سپردند به بهترین نحو ممکن به سرمنزل مقصود برسانیم.

کمال رضایت همزمان با آغاز رای گیری دوزادهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن گفت: حضور در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی توفیقی است بس عظیم که امسال شامل حال ما گردیده و امیدوارم همگی ما بتوانیم از این آزمون الهی سربلند بیرون بیاییم و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافزاییم.

فرماندار فریدن با بیان این که از جمله افتخارات جمهوری اسلامی ایران مردمسالاری بوده است، عنوان داشت: طبق رهنمودهای امام راحل (ره) انقلاب بر دو محور جمهوری و اسلامی بنا نهاده شد که  در جمهوری برای مردم حق قائل شدند و در پرتو اسلام این حق را به مردم شناساندند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فریدن، افزود: امام راحل (ره) از همان ابتدای شکل گیری انقلاب  برانجام انتخابات و حضور مردم در عرصه های مختلف اصرار داشتند و علی رغم همه مخالفتها انتخابات را از جمله ارکان نظام قرار دادند و از همان ابتدا آراء عمومی مردم و نظر مردم را محترم شمردند .

وی  خطاب به همه دست اندکاران برگزاری انتخابات 96 گفت: به رای مردم احترام بگذارید و امانت دار خوبی برای مردم باشید؛ حکمیت شما در شعبه بر مبنای عقل، فراست و قانون باشد و همگی تلاش کنید تا امنیت، نظم و آسایش در تمام شعبه ها برقرار باشد و مردم با طمأنینه و آرامش خاطر در صحنه حضور پیدا نمایند.

رضایت بر حرکت در چهارچوب قانون و تعامل و همراهی با تمامی اعضای شعبه تاکید نمود و گفت: انتظار دارم مُر قانون را رعایت نموده و با گشاده رویی و مهربانی از مردم در روز اخذ رای استقبال کنید و  نگذارید خدایی ناکرده کوچکترین خللی در روند انتخابات به وجود آید.

وی با اشاره به آماده سازی تمامی ساز و کارهای انتخاباتی در شهرستان؛ تعداد کل شعبه های اخذ رای را 57 شعبه اعلام کرد.

فرماندار فریدن خواستار برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم همراه با تعامل و همدلی شد و گفت: همگی تلاش کنیم امانتی را که امروز مردم و نظام به ما سپردند را به بهترین نحو ممکن به سرمنزل مقصود برسانیم.

کد خبر 303365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.