انتخابات یک جریان سیاسی که سبب اقتدار نظام در دنیا می‌شود

گلپایگان-نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از مهمترین جریان‌هایی که می‌تواند اقتدار نظام اسلامی را به همه دنیا نشان دهد.

علی بختیار درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان اظهارداشت: مردم فهیم ولایت مدار و انقلابی شهرستان گلپایگان و خوانسار مردمانی با بلوغ سیاسی بالا هستند و می‌دانند شرایط بین المللی و منطقه‌ای به گونه‌ای است که حضور تمام حائزین شرایط دادن رای ضروری و لازم است.

وی افزود: مردم با حضور گسترده و با شور و نشاط  بار دیگر اُبهت خود را به دشمنان اسلام و انقلاب نشان خواهند داد، روحیه انقلابی باید ایجاب کند که در انتخابات حضور چشم گیر داشته باشند چون کشور در مسیر توسعه قرار گرفته و باید با شرکت در انتخابات در مسیر توسعه کشور کمک کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور در انتخایت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اهمیت زیادی دارد، افزود: حضور در انتخابات ریاست جمهوری به معنای تعیین سرنوشت کشور برای یه دوره چهارساله بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: مشارکت حداکثری نشانه علاقمندی به نظام که مردم باردیگر در این صحنه سیاسی همانند دیگر صحنه‌ها شرکت خواهند کرد و معادلات دشمنان را برهم می‌زنند.

بختیار با اشاره به اینکه برخی کشور را به سمت دو قطبی شدن سوق می‌دهند اما همه این کاندیداها فرزندان ایران اسلامی هستند، افزود:  این نقشه دشمنان تا از این طریق بتوانند بین مردم و نظام فاصله بیاندازند وگرنه مردم باید تحت لوای مقام معظم رهبری و در یک جبهه متحد برای اعتدال نظام حرکت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه دشمنان انقلاب، ایران  را یک کشورجنگ طلب معرفی می‌کنند، افزود: اما با تعامل سازنده با دنیا در نزدیکترین و در بهترین شرایط به برکت نظام کشور یک شرایطی به لحاظ امنیتی در قدرت امنیتی خاورمیانه قرار دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین جریان‌هایی که می تواند اقتدار نظام اسلامی را به همه دنیا نشان دهد، تأکید کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره عامل تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است./

کد خبر 303363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.