رای ندادن در واقع رای دادن به رقیب است

تهیه کنندۀ سینما و تلویزیون در گفتگو با ایمنا از اهمیت رأی دادن و تغییر نگاه مردم به تبلیغات سخن گفت.

حمید محمدی، تهیه کنندۀ سینما و تلویزیون در گفتگو با ایمنا دربارۀ لزوم شرکت در انتخابات گفت: در اخبار شنیده بودم که در رفراندوم ترکیه آرای موافقان و مخالفان تغییر قانون اساسی بسیار به هم نزدیک بود واگر ۸ میلیون نفری که به خاطر مخالفت با اردوغان در انتخابات شرکت نکرده بودند مشارکت می کردند در نهایت او پیروز میدان نمی شد و جایگاهش محکم تر نمی شد.

وی افزود: به عنوان یک اصفهانی و کسی که در حیطۀ هنر رسالت الگو بودن برای دیگران را دارد اعلام می کنم که حتما رای می دهم بلکه دیگرانی را که نگاهشان به ماست به انجام این کار ترغیب کنم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر در جلب رأی مردم تاثیری دارد یا خیر اظهار داشت: به عقیدۀ بنده این تبلیغات اصلا موثر نیست چون شنیده ام که فردی در اصفهان برای همین پوسترها نزدیک به ۹۰۰ میلیون هزینه کرده اما می بینم که در عمل هیچکس او را نمی شناسد! باید توجه داشته باشیم که نوع آگاهی مردم متفاوت شده و آن ها در مورد شخصیت افراد و برنامه های آن ها تحقیق می کنند و پوستر و عکس به تنهایی کافی نیست و آن چه مهم است مشخص کردن اهداف و برنامه هاست و فکر می کنم فعالیت در فضای مجازی به همراه ارائۀ برنامه ها می تواند جایگزین تبلیغات محیطی شود. /

کد خبر 303359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.