تکمیل فاز دوم شهرک سلامت در نیمه دوم سال جاری

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: عملیات اجرایی فاز دوم شهرک سلامت در نیمه دوم سال جاری تکمیل می شود.

به گزارش ایمنا، شهرک سلامت یکی از ابر پروژه ها که در منطقه 10 شهرداری اصفهان با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در در دست اجراست.

شهرک سلامت می تواند در افزایش کیفیت فضای فیزیکی و استاندارد سازی فضاهای درمانی تاثیر گذار باشد و براساس آن به اهدافی مثل کاهش تعداد مطب های موجود در مرکز شهر و همچنین کاهش حجم بار ترافیکی در این مناطق دست پیدا کنیم.

همچنین شهرک سلامت با  طرح و ایده منحصر به فرد برای جذب توریسم درمانی احداث می شودو همه جانبه بودن و در برگیری تمامی راهکارهای درمانی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پروژه شاخص است که می تواند با احداث آن در منطقه خاورمیانه تحولی عظیم در بخش پزشکی را شاهد باشیم.

این ابر پروژه یک پروژه ملی است و می تواند الگویی برای تمام کلان شهرهای کشور باشد.

رضا هیبتی مدیر پروژه شهرک سلامت در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث شهرک سلامت یکی از طرح های منحصر به فردترین  قطب درمانی اصفهان است.

وی افزود: شهرک سلامت به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی درضلع شرقی اتوبان شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر جانمایی شده است.

مدیر پروژه شهرک سلامت بااشاره به اینکه فاز اول شهرک سلامت شامل کلینک های تخصصی، فروشگاه های طبی، مطب ها و غیره است، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز اول شهرک سلامت نیز تکمیل شده است.

هیبتی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه در دست اجراست و تاکنون 80درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم شهرک سلامت نیز در نیمه دوم سال جاری به پایان می رسد.

وی ادامه داد:فاز دوم این پروژه نیز مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاهایی با فناوری های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه  و... است.

مدیر پروژه شهرک سلامت بااشاره به اینکه در فاز سوم شهرک سلامت یک هتل احداث می شود،  گفت: مراحل عملیات اجرایی هتل شهرک سلامت در دست مطالعه و طراحی است.

هیبتی با بیان اینکه بیمارستان شهرک سلامت طبق متدهای روز دنیا ساخته می شود ، تاکید کرد: انعقاد بیمارستان شهرک سلامت با 2 شرکت بین المللی در حال انجام است.

وی ادامه داد: پارکینگ طبقاتی زیر سطحی خیابان سلامت در امتداد شهرک سلامت نیز احداث  شده است./

کد خبر 303276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.