تحریم کنندگان انتخابات روی دموکراسی پا می گذارند

هنرمند روزنامه نگار اصفهانی در گفتگو با ایمنا دربارۀ تحریم کنندگان انتخابات سخن گفت.

فرید صلواتی در گفتگو با ایمنا دربارۀ افرادی که انتخابات را تحریم می کنند چنین گفت: این دسته از افراد، انسان هایی خنثی هستند که نه هدف مشخصی دارند و نه تکلیف مشخص، و گرنه بسیار روشن است که دارند با دست خودشان چه چیزی را تحریم می کنند.

وی افزود: چندین سال است که اپوزیسیون با بیش از ۷۰ شبکۀ تلویزیونی مختلف بر طبل تحریم انتخابات می کوبد و هیچوقت هم حرف مشخص و دلیل روشنی نداشتند و عده ای که به حرف آن ها گوش دادند ضرر این تحریم را هم به چشم دیدند.

نوادۀ علامه محمد تقی جعفری ادامه داد: هر کشوری دارای مشکلاتی است اما تحریم انتخابات و رأی ندادن جز پا گذاشتن روی دموکراسی توسط خودمان نتیجۀ دیگری ندارد و پر واضح است که نه تنها از تحریم راه به جایی نمی بریم بلکه ضررهای بسیاری را هم متحمل خواهیم شد.  

وی تصریح کرد: ممکن است بگویند شرایط به گونه ای است که افرادی که لایق ترین هستند انتخاب نمی شوند اما اکنون هم گزینه های خوبی حضور دارند که در مناظره ها مشاهده کردیم چشم مردم را به حقایق بسیاری باز کردند.

صلواتی در پایان با اشاره به پرشور تر شدن انتخابات در سال های اخیر گفت: خوشبختانه هر چه پیش تر می رویم حضور مردم در انتخابات پر رنگ تر شده و امیدوارم مردم همانقدر که به انتخاب ریاست جمهوری توجه دارند به انتخابات شورا نیز توجه داشته باشند و بدانند که در این امر مهم نیز باید مشارکت داشته باشند. /

کد خبر 303132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.