ظرفیت های صنعت گردشگری تیران و کرون مغفول مانده است

تیران-معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: ظرفیت های صنعت گردشگری شهرستان تیران و کرون در گذشته مغفول مانده و حرکت این صنعت به تازگی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، عبدالله بنهری در دیدار با جمعی از اعضای کمسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه و رونق گردشگری در شهرستان تیران و کرون یکی از مقاصد و اهداف اقتصادی این شهرستان از گذشته تاکنون بوده و برنامه ریزی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: ظرفیت های صنعت گردشگری شهرستان تیران و کرون در گذشته مغفول مانده و حرکت این صنعت به تازگی آغاز شده که این حرکت با برنامه ریزی و تدوین چشم انداز و جلب مشارکت بخش خصوصی بوده است.

معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون بیان داشت: شهرستان تیران و کرون اخیرا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری استان اصفهان مطرح شده و باید برای رونق بیش از بیش این عرصه مشارکت بخش خصوصی و حمایت ها دولتی را جلب کرد.

وی تلاش تشکل های مردم نهاد را در این عرصه مهم خواند و خاطرنشان کرد: نقش مردم برای معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان موثر است و باید برای مناطق گردشگری خود سرمایه گذاری کنند و هنرهای دستی خود را به نمایش بگذارند.

بنهری با اشاره به حجم تردد بالای در جاده های شهرستان، نزدیکی به مرکز استان، ادامه داد: وجود ظرفیت های تاریخی و طبیعی در حوزه گردشگری و موقعیت جغرافیایی این شهرستان از مولفه های اصلی برای انتخاب گردشگری به عنوان یک مقصد و هدف اقتصادی است. /

کد خبر 303085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.