انتظارمان از روحانی بیشتر بود

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: لحن و برخورد آقای روحانی که همواره بقیه را به انتقاد پذیری، صعه صدر و رعایت اخلاق دعوت می کنند، مؤدبانه نبود و حالت تحقیر آمیز داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، سومین و آخرین مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری، در آخرین جمعه منتهی به انتخابات برگزار شد. نامزدها در مدت سه ساعت و 11 دقیقه، آخرین تلاش‌های خود برای پیروزی در این رقابت را انجام دادند. در  این مصاف زنده تلویزیونی، نامزدها از برنامه‌های خود گفتند، اهداف و وعده های نامزدهای دیگر را به چالش کشیدند  و ادعاهایی در رابطه با عملکرد غیر قانونی نامزدهای دیگر مطرح کردند تا بتوانند بیشترین تأثیر را بر  اقشار مختلف جامعه بگذارند و آنان را مجاب کنند تا به نام آنان رأی خود را به صندوق بیندازند.

حال با پایان مناظره های تلویزیونی و البته انعکاس‌های زیاد و ضد و نقیض آن در جامعه،  با "حمیدرضا فولادگر" نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی کرده ایم و نظر ایشان را در رابطه با نحوه برگزاری مناظره جویا شدیم. البته بیان این نکته ضروری است که خبرگزاری ایمنا برای رعایت بی طرفی در درج نظرات نمایندگان پیرامون مناظره ها، با نمایندگان استان اصفهان از طیف‌های گوناگون سیاسی تماس گرفت؛ اما به برقراری ارتباط با آنها موفق نشد.

ایمنا: آقای دکتر لطفا بفرمایید نظر شما در رابطه با نحوه برگزاری مناظره سوم و مطالب مطرح شده در آن چیست؟

فولادگر: این مناظره هم نکات مثبت داشت و هم نکات منفی! نکته مثبت مناظره سوم نسبت به مناظره های پیشین این بود که در این مناظره بر خلاف دو مناظره دیگر، به موضوعات اصلی مطرح شده توسط مجری پرداخته شد. با این وجود در خلال مباحث اصلی، مباحث حاشیه ای دیگری نیز مطرح شد که مورد انتظار نبود و از نکات منفی این مناظره به شمار می‌آید. به ویژه ما انتظارمان از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور رسمی کشور که ملبس به لباس روحانیت نیز هستند و همواره بقیه را به انتقاد پذیری، صعه صدر و رعایت اخلاق دعوت می کنند، بیشتر بود. لحن ایشان خطاب به دیگر نامزدها مؤدبانه نبود و حالت تحقیر آمیز داشت. این در حالی است که خود ایشان حاضر به پذیرش و پاسخ گویی به انتقاداتی که در رابطه با عملکرد فرا قانونی اطرافیان ایشان مطرح می شود، نیستند. 

ایمنا: به نظر شما کدامیک از نامزدها پیروز این مناظره بودند ؟

فولادگربه نظر بنده در مجموع کاندیداهای جناح اصولگرا یعنی آقایان رئیسی، قالیباف و میر سلیم در این مناظره آخر توانستند به خوبی مواضع و انتقادات خود را مطرح کنند. بالاخره باید پذیرفت که دولت مستقر که چهار سال برای اقدام فرصت داشته، باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد و  بتواند از کارنامه خود دفاع کند. اما در نهایت نمره اخلاق را باید به آقای رئیسی داد که با وجود برخی مطالبی که به ایشان نسبت داده شد و البته نسبتهای ناروایی هم بود، صبر و متانت خود را حفظ کردند و از دایره اخلاق خارج نشدند.

کد خبر 302854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    0 0
    انتظار مردم اصفهان از نمایندگانشان هم بیش از این بود!!!