روحانی یکشنبه به اصفهان می‌آید/ کرباسچی به مدافعان حرم توهین نکرد

رئیس ستاد روحانی در اصفهان گفت: سخنرانی روحانی در جمع مردم اصفهان روز یکشنبه ساعت 6 بعد از ظهر در میدان امام(ره) این شهر شروع می شود.

سیدعلی نکویی رئیس ستاد روحانی در اصفهان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه باید کسی منتظر منجی عالم است صالح است، اظهار کرد: برنامه روحانی روز یکشنبه ساعت 6 بعد از ظهر در میدان امام(ره) با حضور مردم شروع می شود؛ ستاد استان از یکی دوهفته پیش مطالعاتش به نتیجه رسید و ستاد استان افتتاح شد و امروز همه ستادهای شهرستان های ما فعالیت های خود را آغاز کردند و همه کارگروه ها نیز تعیین شدند و شروع به کار کردند.

وی افزود: امروز با یک ظرفیت کامل همه بخشهایی که در ستاد پیش بینی شده است فعالیت دارد و افراد بسیاری داوطلبانه درخواست همکاری کردند و فعالیت می کنند؛ من از همه این عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم در این روزهای باقی مانده با قوت کار خود را ادامه دهند تا به نتیجه مورد نظر برسیم.

رئیس ستاد روحانی در اصفهان تصریح کرد: ما برای انتخابات ریاست جمهوری تلاش می کنیم؛ البته دیگر دوستان برای شوراها هم فعالیت دارند.

وی درباره ستادهای شهرستان ها بیان کرد: وظیفه ستادها تبلیغات برای نامزد مورد نظر است و هر یک مطابق با دستورالعمل تعیین شده موظف هستند با روش هایی که قانون تعیین کرده، برگزاری سخنرانی، پرسش و پاسخ، بنر و پوستر و موراد دیگر را در اختیار مردم بگذارند؛ در ستاد استان هم تقسیم کار شده است، ستاد بانوان و جوانان به عنوان دو ستاد مستقل دیده شده است و با تلاشی که شده است فعالیت خوبی داشتند؛ ستاد های مرکزی نهایت ارتباط با معاونت های فرهنگی، پشتیبانی، شهرستانها و موارد دیگر کار می کنند.

نکویی اشاره کرد: کمیته دانشجویی، کارگران، روستاییان، پزشکان و موارد دیگر را تدارک دیده ایم و محور اصلی تبلیغات سخنرانی هاست و بخشی از تبلیغات ما بر فضای مجازی است؛ در آنجا نیز هم برای تولید محتوا و ارتباط با مردم دوستان کارهای خوبی انجام داده اند؛ در کنار این بخش واحد بازرسی و ارزیابی داریم که از فرهنگیان با سابقه و مجرب در ستادها همکاری می کنند؛ یک واحد حقوقی هم داریم که مسائل حقوقی را دنبال می کند؛ اما کار اصلی ما ارتباط با مردم و تبلیغات روحانی است.

وی درباره پاره شدن بنرهای روحانی ابراز کرد: پاره کردن بنرها و اقلام تبلیغاتی ما سابقه زیادی داریم؛ برخی برای رضای خدا این منکر را مرتکب می شوند و عکسی در سایتی دیدم که شخصی ماشین خود را کنار زده تا بنر روحانی را پاره کند و این یک مظلمه بزرگ است؛ ارتباط ما از نظر اداری برای ارسال عکس اینها به هیئت نظارت انجام می شود و دوستان به ما پیشنهاد دادند که همین بنر های پاره مظلومیت روحانی را نشان می دهد.

رئیس ستاد روحانی در زمینه استفاده ستاد از امکانات دولتی و مقابله با تخریب ها در مناطق محروم گفت: ما امروز جلسه ای داشتیم از مسئولان کمیته های شهرستان ها و همه آنها از کمبود امکانات معترض بودند؛ ما از امکانات دولتی استفاده نمی کنیم و از امکانات شبهناک هم استفاده نمی کنیم و برخی از افراد بنابر میل و اراده خود امکاناتی در اختیار ما قرار می دهند.

وی ادامه داد: ما امکاناتی را در اختیار ما گذاشتند اما بحث های مشروطی داشتند و ما این امکانات را قبول نکردیم؛ ما درگیر دعوا و پاسخگویی به اینها نمی شویم چراکه وقتمان گرفته می شود و رقبا می خواهند ما را مشغول کنند؛ ما نقاط مثبت روحانی را ارائه می دهیم و دوستان ما در فضای مجازی هم اقدامات خوبی انجام داده اند.

نکویی درباره سخنان کرباسچی ابراز کرد: فیلم آن مراسم وجود دارد و ایشان کسی نیست که به رزمندگان ما توهین کند و سالهایی که در اصفهان استاندار بود به لشگر امام حسین(ع) و جبهه خدمت کرد و در آن سخنرانی قدرت دیپلماسی و تلاش را می خواهد نشان دهد؛ البته سوء تفاهمی شده است به دلیل این است که سخنان را مقطوع کرده اند.

کد خبر 302627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.