از بخشش بی‌سابقه تا دعوت از مصدوم جنجالی

غیبت لژیونرهای درخشان لیگ هلند و فراخواندن مجدد بازیکنی که به نظر می‌رسید در لیست سیاه جای دارد هیچ‌یک به اندازه دعوت از بازیکنی که فصل را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داده بود عجیب نیست.

به گزارش ایمنا، در آخرین لیست کارلوس کی‌روش سه نکته شگفت‌انگیز مشاهده می‌شود:

بخشش لک

حامد لک سه سال پیش به خاطر آنکه در لیست مسافران جام جهانی برزیل قرار نگرفت مصاحبه تندی کرد و طبق انتظار پس از آن دیگر هرگز رنگ تیم ملی را هم ندید. او البته پس از آنها بارها از گفته‌های خود ابراز ندامت کرد. این دروازه‌بان ۲۶ ساله با درخشش در مقطع پایانی فصل به سایپا برای ماندن در لیگ کمک زیادی کرد و دعوت از او به لحاظ فنی جای تعجبی ندارد اما از آنجا که دست‌کم تا پیش از این «بخشش» جایی در لغت‌نامه مرد پرتغالی نداشت بازگشت لک به تیم ملی که در عمل به مثابه خروج این دروازه‌بان از لیست سیاه است در نوع خود یک شگفتی محسوب می‌شود.

غیبت مرموز هلندی‌ها

پرونده رقابت‌های این فصل از اردویزه یکشنبه آینده بسته می‌شود و با این اوصاف ملی‌پوشان ایرانی تیم‌های آلکمار و هیرنفین قاعدتاً نباید مشکلی برای همراهی تیم ملی در اردوی اتریش داشته باشند اما نام رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش که اتفاقاً در فصل جاری عملکرد درخشانی در لیگ هلند داشته‌اند به دلایل مبهمی در لیست کی‌روش به چشم نمی‌خورد.

دعوت از یاغی مصدوم

غیبت لژیونرهای هلندی به احتمال فراوان موقتی است و حتماً کی‌روش توضیح مشخصی برای آن دارد اما هیچ‌کس نمی‌تواند توجیهی برای دعوت از محمدحسین کنعانی‌زادگان پیدا کند که پس از انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال رباط صلیبی پاره کرد و کل فصل را از دست داد. حضور این بازیکن در جمع ملی‌پوشان بدون تردید بزرگترین شگفتی لیست کی‌روش است.

کد خبر 302451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.