آسیا بدون اصفهان شد/ ایران صاحب بیشترین نماینده در غرب

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با صعود سه تیم ایرانی به دور یک هشتم نهایی به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با صعود دراماتیک پرسپولیس و البته حذف ذوب‌آهن با شکست برابر الاهلی آغاز شد و شب گذشته با صعود قابل پیش‌بینی دو استقلال به پایان رسید.

ذوب‌آهن، نماینده اصفهانی لیگ قهرمانان آسیا در حالی از صعود باز ماند که قبل از آغاز مسابقات هم پیش بینی می‌شد کار سختی دارد زیرا گروهی که ذوب‌آهن در آن قرار داشت دشوارتر از سه گروه دیگر بود.

بدین ترتیب ایران با سه تیم در مرحله یک هشتم نهایی بیشترین نماینده را در غرب آسیا دارد، هرچند هر سه تیم به عنوان تیم دوم صعود کردند. همچنین امارات و عربستان دو نماینده و قطر یک نماینده در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی دارند.

گروه A/ صعود مقتدرانه استقلال

شاگردان علیرضا منصوریان که پیش از این تا حدود زیادی صعود خود را مسجل کرده بودند در دوحه به مصاف التعاون عربستان رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم بگذرند. پیروزی استقلال باعث شد رده دومی این تیم حفظ شود تا در مرحله بعد رقیب العین امارات شوند.

در این گروه الاهلی امارات با پیروزی پرگل در روز پایانی رتبه نخست خود را در گروه حفظ کرد تا در مرحله بعد حریف رقیب سنتی خود در امارات یعنی العین نشود.

نتایج هفته ششم و جدول پایانی گروه A به شرح زیر است:

التعاون عربستان یک - استقلال ۲

الاهلی امارات ۴ - لوکوموتیو ازبکستان صفر

گروه B/ کارنامه موفق استقلال خوزستان در اولین تجربه آسیایی

تیم فوتبال استقلال خوزستان که مانند همنام تهرانی خود صعودش را تا حدود زیادی مسجل کرده بود در خانه به مصاف الجزیره امارات رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رسید. استقلال خوزستان حتی در صورت شکست هم به عنوان تیم دوم صعود می‌کرد زیرا در دیگر دیدار این گروه لخویای قطر با نتیجه ۴ بر یک از سد الفتح عربستان گذشت.

نتایج هفته ششم و جدول پایانی گروه B به شرح زیر است:

استقلال خوزستان یک - الجزیره امارات یک

لخویا قطر ۴ - الفتح عربستان یک

گروه C/ مرگ رویاهای ذوب‌آهن در گروه مرگ

هرچند شاگردان حسینی در هفته‌های قبل نتایج خوبی نگرفته بودند اما پیروزی برابر الاهلی عربستان می‌توانست باعث صعود آنها شود اما در نهایت زور ذوب‌آهن به نایب قهرمان لیگ عربستان نرسید تا العین امارات و الاهلی عربستان تیم‌های صعود کننده از این گروه باشند.

نتایج هفته ششم و جدول پایانی گروه A به شرح زیر است:

الاهلی عربستان ۲ - ذوب‌آهن صفر

العین امارات ۳ - بنیادکار ازبکستان صفر

گروه D/ صعود دراماتیک پرسپولیس به لطف بازی جوانمردانه الهلال

مهیج‌ترین بازی‌های شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D برگزار شد جایی که پرسپولیس با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ الوحده امارات را در هم کوبید تا به لطف پیروزی عجیب ۴ بر ۳ الهلال عربستان برابر الریان قطر آن هم در خانه الریان، پرسپولیس به عنوان تیم دوم صعود کند. حالا تیم قهرمان قطر یعنی لخویا در مرحله یک هشتم نهایی رقیب تیم قهرمان ایران خواهد بود.

نتایج هفته ششم و جدول پایانی گروه D به شرح زیر است:

پرسپولیس ۴ - الوحده امارات ۲

الریان قطر ۳ - الهلال عربستان ۴

کد خبر 302336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.