شهرداری و سپاه پاسداران همپای هم فعالیت می کنند

شهردار اصفهان گفت: در طی سال های اخیر بسیجیان شهرداری اصفهان همکاری بسیار خوب و سرشار از صفا، صمیمیت و با صداقتی را با مجموعه سپاه داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز جلسه تکریم و معارفه فرمانده بسیج شهرداری اصفهان با حضور شهردار و جمعی از مسئولان مدیریت شهری اصفهان برگزار شد.

در این مراسم محمد سلیمانی طادی به عنوان فرمانده جدید بسیج شهرداری اصفهان معرفی شد.

مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: در طی سال های اخیر بسیجیان شهرداری اصفهان همکاری بسیار خوب و سرشار از صفا، صمیمیت و با صداقتی را با مجموعه سپاه داشتند که این همکاری ها همانند اوایل انقلاب و پس از آن در جنگ تحمیلی سرشار از نشاط و سرزندگی بوده و هست.

وی ادامه داد:  این ویژگی ها در تمامی شرکت ها و زیر مجموعه های شهرداری اصفهان مشهود است به طوری که باعث شده ارتباط بین مدیریت شهری و مردم بهتر و بیشتر شود.

 شهردار اصفهان با اشاره به اینکه جنس فعالیت در شهرداری به واسطه حاکم بودن حق الناس، خاص است، عنوان کرد: هر زمانی مراسمی بر عهده بسیجیان شهرداری بوده، صفرتا صد آن مراسم را با کمترین هزینه به پایان رسانده اند.

وی افزود: فرمانده بسیج سابق شهرداری اصفهان نیز با تمام وجود وقت خود را صرف این امور کردند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه کار کردن در شهرداری خیلی سخت است خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای با همراهی مردم این مسیر را ادامه دهیم. 

کد خبر 302291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.