سال 95، سال عبور شهرداری از بحران‌ها بود

کرمان - معاون اداری و مالی شهرداری کرمان با بیان این‌که شهرداری در سال گذشته، کارنامه‌ی درخشانی در حوزه‌های مختلف مالی، اداری، عمرانی و شهرسازی داشته گفت: با توجه به رکود اقتصادی و به‌ویژه در حوزه‌ی ساخت‌وساز، سال گذشته برای شهرداری کرمان، سال عبور از بحران‌ها بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سید علی موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی جامع و مدون شهرداری در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: در شرایط بسیار بحرانیِ سال گذشته، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها و پرداخت حقوق و دست‌مزد تمام نیروهای رسمی و شرکتی تأمین شد که این اقدام در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بوده است.

وی از پرداخت بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌چنین بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران که مربوط به سال‌های گذشته بود پرداخت شد.

موسوی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای انسانی شهرداری افزود: هم‌چنین 60 نفر از نیروهایی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، آموزش‌های لازم در بخش آتش‌نشانی را فرا گرفته‌ و از ابتدای سال جاری در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشغول به‌کار شدند.

معاون اداری و مالی شهرداری کرمان با بیان این‌که تعداد قابل توجهی از نیروهایی که بیش از 30 سال در شهرداری خدمت کرده بودند، بازنشسته شدند، گفت: برخی از این تعداد بیش از 37 سال مشغول به کار بودند که با تأمین مالی و پرداخت چند میلیارد تومان بابت سنوات، بازنشسته شدند.

موسوی از تشکیل کارگروه‌های مالی و برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی دقیق خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در شش‌ماهه‌ی اول سال گذشته در زمینه‌ی بودجه به‌وجود آمده بود با ارایه‌ی راه‌کارهای جدید و نوین، برطرف شد.

وی در ادامه اظهار داشت: هم‌چنین با همکاری مدیرکل ثبت اسناد و املاک و استقرار تعدادی از نیروهای شهرداری در این اداره‌کل، با صدور اجراییه، بخش زیادی از مطالبات مربوط به کمیسیون ماده 77 وصول شد.

کد خبر 301594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.