فاز نخست پارک ملی چهل بازه مشهد به بهره‌برداری رسید

مشهد - با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری مشهد فاز نخست پارک چهل بازه مشهد افتتاح شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شب گذشته طی مراسمی که با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری و همچنین شهروندان منطقه 11 مشهد برگزار شد، فاز نخست پارک ملی چهل بازه به بهره‌برداری رسید.
مساحت کل پارک ملی چهل بازه 200 هکتار است که با اعتبار 40 میلیارد تومانی امروز با حضور مدیران شهری فاز اول آن به بهره‌برداری رسید.
در کل پروژه چند باغ ایرانی، باغ ژاپنی، مجموعه شهربازی و سالن ورزشی سرپوشیده، هتل کنفرانس، هایپرمارکت، باغ پروانه، مسجد، موزه آب، افلاک نما، شهر کتاب، مجموعه فروش غذا، شهربازی روباز و آکواریوم و ... در نظر گرفته شده که امروز در فاز نخست، پارک کودک و خانواده به بهره‌برداری رسید.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر سید صولت مرتضوی شهردار مشهد، مجید پیراسته مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد، براتعلی خاکپور رییس کمیسیون امور فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد، حجت فرقانی شهردار منطقه 11 مشهد و جمعی از مدیران شهری و شهروندان منطقه 11 مشهد حضور داشتند.

کد خبر 301566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.