تلاش مجموعه شهرداری اصفهان جهاد گونه است

امام جمعه اصفهان گفت: مجموعه شهرداری جهادگونه، فعالیت های خوبی را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام رسانده و این درسی است برای کسانی که به خوبی کار نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم افتتاح سامانه اتوبوس تندرو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارکرد: انصافا شهردار اصفهان در کار خود موفق بوده است در واقع کل مجموعه شهرداری به حق تلاش جهادگونه در جهت پیشرفت شهر فعالیت می کنند.

وی افزود: مجموعه شهرداری جهادگونه، فعالیت های خوبی را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام رسانده و این درسی است برای کسانی که به خوبی کار نمی کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به رکود حاکم بر کشور گفت: رکود ساخت و ساز بیشتر بر روی شهرداری اثر می گذارد چرا که درآمد این نهاد حاصل از ساخت و ساز است اما با این وجود شهرداری اصفهان پروژه های خوبی را اجرا کرده است.

آیت الله طباطبایی نژاد اذعان کرد: شهرداری نیاز به ارائه آمار و گزارش فعالیت ندارد چرا که فعالیت ها به خوبی در شهر محسوس و نمایان است.

وی تاکید کرد: اگر دولت ها درصدی از سهم شهرداری ها از بودجه را پرداخت می کردند، این نهاد کارهای بهتری در سطح شهرها انجام می دهند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: وقتی گردشگری وارد کشور می شود ابتدا زیبایی و ظاهر شهرها رو مشاهده می کند و این ظاهر شهرها آبروی کشور است بنابراین بای دولت به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرهای کشور پیشرفت خوبی داشته اند، گفت: اصفهان همواره در همه زمینه ها پیشتاز بوده است و کسانی که در راس امور شهر بودند، نگذاشتند این کلانشهر از پیشتازی متوقف شود.

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: از مجموعه شهرداری تشکر می کنم که با اقدامات خود اصفهان را نصف جهان باقی نگهداشتند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به احداث مسیر اتوبوس تندرو از پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی(ع) گفت: از شهردار اصفهان و مدیر منطقه تشکر می کنم که این خط را در این مسیر راه اندازی کردند البته در جهت ارتقا فرهنگ مردم گام برداشت تا از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند و باعث ترافیک نشود.

امام جمعه اصفهان افزود: این خط به وسیله نرده محصور نشده و این فرهنگ مردم را نشان می دهد که از این مسیر عبور نکنند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: باید فرهنگ را در بین مردم تلقین کنیم که از مسیر سامانه اتوبوس های تندرو عبور نکنند.

کد خبر 301454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.