۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

فرماندار بوئین میاندشت :

جریان های سیاسی از ناامید کردن مردم پرهیز کنند

اهمیت بالای نخستین انتخابات مستقل شوراها در بوئین میاندشت
جریان های سیاسی از ناامید کردن مردم پرهیز کنند

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت: امروز نا امید کردن مردم آسیب بزرگی به پیکره جامعه وارد می کند.

ماشالله طحانیان زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت، با بیان اینکه انتخابات مظهر وحدت، همدلی و سلایق سیاسی مختلف است، اظهار کرد: در این عرصه مهم و سرنوشت ساز نباید با طرح برخی مسائل سبب مخدوش شدن اخلاق و ایجاد شکاف بین آحاد جامعه شد.

فرماندار بوئین میاندشت تاکید کرد: امروز نا امید کردن مردم آسیب بزرگی به پیکره جامعه وارد می کند و این موضوع باید در ایام برگزاری انتخابات مورد توجه جریان های سیاسی باشد.

طحانیان زاده افزود: نباید با طرح مسائل واهی و بهانه های مختلف نسبت به خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی سیاه نمایی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد:  ۲۹ اردیبهشت ماه ملت ایران با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های أخذ رأی اقتدار ملی نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

طحانیان زاده ضمن تأکید بر حساسیت اولین انتخابات مستقل شورا در شهرستان گفت: تبلیغات انتخاباتی باید در جهت شرکت عموم مردم در انتخابات و تهییج آن ها باشد و کاندیداها باید ضمن رعایت قوانین انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری نمایند.

نماینده عالی دولت در بوئین میاندشت افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای اولین بار به صورت مستقل در شهرستان برگزار خواهد شد و لذا از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های اجرایی در جلب مشارکت مردم برای برگزاری انتخابات باشکوه گفت: مدیران ادارات در شهرستان حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها  در شهرستان را ندارند.

فرماندار بوئین میاندشت با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت های بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: هیئت بازرسی در راستای حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و قانونی جریان انتخابات فعالیت می کند.

طحانیان زاده با بیان این که دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویین میاندشت در فرمانداری مستقر و آماده دریافت گزارش های مردمی است، ادامه داد:  وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح و به موقع توسط عوامل اجرایی از جمله وظایف این هیأت است که در تمامی صندوق های أخذ رأی نمایندگان هیئت های بازرسی حضور فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.

فرماندار بوئین میاندشت دقت و هوشیاری مردم را در انتخاب فرد اصلح موثر دانست و گفت: مردم باید با تیزبینی و سنجش تبلیغات کاندیداها بهترین فرد را بر گزینند.

وی در پایان بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد. /

کد خبر 301386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.