پرونده میزبانی نقش‌جهان در لیگ شانزدهم بسته شد

سپاهان از مجموع ۱۳ میزبانی خود در ورزشگاه نقش‌جهان در رقابت‌های امسال لیگ برتر و جام حذفی هشت مرتبه برابر حریفان برنده شد و ۲ شکست را تجربه کرد.

به گزارش ایمنا، سپاهان اولین بار چهارم آذرماه ۹۵ از هفته یازدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان در چارچوب یک مسابقه از لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان حریف خود بود و تا پایان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر مجموعاً ۱۰ دیدارش را در این استادیوم نونوار شده برگزار نمود. طلایی‌پوشان اصفهانی در این مدت در ورزشگاه خانگی تازه‌بازگشایی‌شده خود تیم‌های صبا، نفت تهران، ذوب‌آهن، سایپا، گسترش فولاد و تراکتورسازی را شکست دادند و برابر فولاد، استقلال تهران و نفت آبادان به تقسیم امتیازات قناعت کردند. تنها باخت لیگ برتری سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان هم به شکست عجیب این تیم برابر ماشین‌سازی در هفته بیست و یکم مربوط می‌شود.

علاوه بر ۱۰ دیدار لیگ برتری، سه مسابقه سپاهان در رقابت‌های جام حذفی امسال هم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد. طلایی‌پوشان اصفهانی پس از برتری برابر تیم‌های پارس جنوبی و سایپا در مراحل یک شانزدهم و یک چهارم نهایی، در نیمه‌نهایی شکست خانگی تلخی را در این ورزشگاه برابر نفت تهران متحمل شدند و به شکل دراماتیکی از راهیابی به فینال مسابقات بازماندند.

کد خبر 301051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.