افتتاح دفتر واحد عملیاتی کمیساریای عالی امور پناهندگان ملل متحد در اصفهان

همزمان با هفته نکوداشت اصفهان دفتر واحد عملیاتی کمیساریای عالی امور پناهندگان ملل متحد در اصفهان (در خیابان کاوه) با حضور شهردار اصفهان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، در این برنامه که آقای «سیوانکا داناپالا» نماینده کمیسر عالی امور پناهندگان ملل متحد در ایران نیز حضور داشت، مهدی جمالی‌نژاد در سخنان کوتاهی اظهار کرد: علاوه بر افتتاح این دفتر، در طول هفته نکوداشت یک مدرسه در منطقه رهنان و همچنین یک مرکز بهداشت به بهره‌برداری رسید که هدیه خوبی برای پناهنده‌های مقیم اصفهان است که خود را شهردار آنها هم می‌دانم.

وی ضمن قدردانی از کمیساریای عالی امور پناهندگان ملل متحد در اصفهان گفت: اصفهان سومین استان پرجمعیت پناهنده‌پذیر کشور پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی است و شهر اصفهان در طی تاریخ خدمات قابل توجهی را در این زمینه به مهاجران به این شهر ارائه کرده است.

همچنین آقای داناپالا برای فعالیت‌های عام‌المنفعه توسط این دفتر و کمک به شهر اصفهان به شهردار اصفهان قول همکاری داد و بیان کرد: در روز پناهنده که در خردادماه است، جشنی توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 301035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.