ارائه اطلاعات مناطق شهر در سامانه هسته فرهنگی محلات اصفهان

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می توانند با استفاده از سامانه هسته فرهنگی محلات اصفهان از اطلاعات مناطق و محلات شهر خود مطلع شوند.

وحید حیدریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه هسته فرهنگی محلات اصفهان یکی از زیرساخت های گردآوری و به روز رسانی اطلاعات فرهنگی- اجتماعی شهر است.

 وی هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی شهروندان به تمام اطلاعات فرهنگی-اجتماعی محلات سطح شهر دانست و ادامه داد: همچنین این سامانه به منظور درج و استفاده آماری اطلاعات و مشخصه های جمعیتی، فرهنگی و مکانی محلات شهر راه اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اطلاعات کالبدی، جمعیت شناختی و تاریخی مربوط به هر یک از محلات شهر در این سامانه درج شده ، بیان کرد: از جمله خدمات دیگر سامانه هسته فرهنگی محلات، بارگذاری اماکن مهم و مورد نیاز در حوزه فرهنگی- اجتماعی  مانند مراکز ورزشی، تفریحی، فرهنگی، کتابخانه ها، مساجد، پارک ها، ایستگاه های ورزش و... است.

حیدریان با اشاره به اینکه اطلاعات، اخبار و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان و محلات در این نرم افزار گردآوری شده است، اضافه کرد: همچنین این سامانه امکان جستجو، مسیریابی، گزارش های آماری و اطلاعات جمعیت شناختی محلات را دارد.

وی گفت: امکان استفاده از اتوماسیون شورای فرهنگی- اجتماعی محلات و گردش کار از دیگرقابلیت های سامانه هسته فرهنگی محلات اصفهان است. 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر اطلاعات تمام محلات شهر بر روی این سامانه به نمایش گذاشته شده و شهروندان در صورت ارائه بر بستراینترنت، می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سامانه هسته فرهنگی محلات بر بستر شبکه اینترنت شهرداری نصب و راه اندازی شده است، افزود: با توجه به درخواست و نیاز معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری اصفهان این نرم افزار  راه اندازی شده است.

کد خبر 301005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.