جاذبه نقش جهان/ سپاهان- تراکتور پرتماشاگرترین بازی هفته

در روزی که دیدارهای استقلال و پرسپولیس کمتر از ۱۰ هزار نفر تماشاگر داشت سپاهانی‌ها با حضور بیش از ۱۵ هزار نفری در نقش جهان عنوان پرتماشاگرترین دیدار هفته را به دیدار تیم خود اختصاص دادند.

به گزارش ایمنا، بعد از دو دیدار خانگی سپاهان برابر استقلال و نفت تهران در لیگ برتر و جام حذفی، دیدار روز گذشته سپاهان با حضور ۱۵ هزار و ۳۰۰ تماشاگر سومین دیدار پرتماشاگر فصل زردپوشان شد.

تماشاگران سپاهان علیرغم اینکه ساعاتی قبل از بازی باران شدیدی در اصفهان بارید و البته بازی هم در روز ابتدای هفته برگزار می‌شد استقبال بسیار خوبی از تیم‌شان در آخرین دیدار خانگی فصل داشتند. شاگردان کرانچار که در کورس کسب سهمیه احتمالی آسیا هستند با بازی‌های خوب خود در چند هفته گذشته تماشاگران را بیش از گذشته به حضور در ورزشگاه تشویق کردند.

نکته جالب اما این است که در هفته بیست و نهم دیدار سپاهان و تراکتورسازی با ۱۵ هزار و ۳۰۰ تماشاگر پرتماشاگرترین بازی هفته بود و بعد از آن، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن با ۹ هزار و ۵۰۰ تماشاگر در رده دوم قرار گرفت. همچنین دیدار پدیده مشهد و استقلال با ۸ هزار تماشاگر سومین دیدار پرتماشاگر هفته بود.

سپاهان در این فصل با نقل مکان به شمال اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان بیش از گذشته از حمایت هواداران خود برخوردار است و امیدوار است فصل آینده با تکمیل ورزشگاه نقش جهان و راه‌های دسترسی به ورزشگاه، استقبال بیشتر از این هم بشود.

کد خبر 300929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.