در حال مذاکره با کرانچار هستیم/ سقف نقش‌جهان باید مقاوم‌سازی شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: چادرهای سقف ورزشگاه نقش‌جهان دوخته شده است و در حال آماده‌سازی است اما قبل از آن باید مقاوم‌سازی سقف انجام شود.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره پیروزی سپاهان مقابل تراکتورسازی و صعود به رتبه چهارم اظهار کرد: خوشبختانه همه روند رو به رشد و بازی روان تیم را مشاهده می‌کنند. تیم رو به جلو و هجومی بازی می‌کند و شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم است، امیدواریم برنامه‌های ما برای فصل آینده هم جوابگو باشد و با حضور هواداران مشتاق موفقیت به سپاهان بازگردد.

وی درباره بحث تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار با سپاهان بیان کرد: ما در حال مذاکره هستیم و به هر حال کرانچار و ما نقطه نظراتی داریم که در جلسات و مذاکرات بیان می‌شود. در هر صورت امیدوارم به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه فصل بعد این باشگاه در زمینه تیم‌های پایه تیمداری می‌کند یا خیر افزود: ما آکادمی خود را همچنان داریم و روی آن سرمایه گذاری کرده‌ایم. قطعاً تیمداری خواهیم داشت هرچند ممکن است استراتژی ما تغییر کند.

طاهری درباره کادر مربیگری سپاهان در صورت باقی ماندن کرانچار در فصل بعد اضافه کرد: این موضوع از اختیارات خود کرانچار است و در هر صورت طبق پیشنهادی که کرانچار می‌دهد به توافق می‌رسیم.

برای مقاوم‌سازی سقف نقش‌جهان باید مناقصه برگزار شود

وی درباره تکمیل سقف ورزشگاه نقش‌جهان برای فصل آینده گفت: چادرهای سقف دوخته شده است و در حال آماده‌سازی است. سقف یک طرح مقاوم‌سازی دارد که شرکت توسعه و تجهیز باید مناقصه آن را برگزار کند و پس از آن امیدواریم کاورهایی که باید روی این قاچ‌ها بیاید برای فصل آینده آماده شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: مناقصه مقاوم سازی سقف در اختیار ما نیست و شرکت توسعه و تجهیز باید مناقصه را برگزار کند. ضمن اینکه چادرهای قاچ‌ها هم بر عهده این شرکت است و چیزی در اختیار باشگاه سپاهان نیست، ما همه امیدواریم شرکت توسعه و تجهیز به تعهداتش عمل کند.

طاهری درباره اینکه آیا امیدوار است سپاهان در هفته آخر هم رتبه چهارم را حفظ کند یا خیر بیان کرد: انسان‌ها با امید زنده‌اند و امیدواریم بازی‌های خوب تیم در آن بازی هم ادامه داشته باشد و نتیجه لازم را کسب کنیم. البته کسب سهمیه آسیا دست ما نیست و این مسابقه تراکتورسازی و نفت تهران است که مشخص می‌کند تیم چهارم سهمیه می‌گیرد یا خیر. در هر صورت ما این پیش فرض را به هوادار ارائه دادیم که ما جایگاه چهارمی را هدف گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم به آن برسیم.

15181/139/118/10

کد خبر 300912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.