ذوب‌آهن باز هم یقه قهرمان را گرفت/ دوئل جری و طارمی برنده نداشت

تیم فوتبال ذوب‌آهن باز هم به مانند دور رفت لیگ موفق شد از قهرمان این فصل امتیاز بگیرد.

خبرگزاری ایمنا-

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس
پرسپولیس۳ - ذوب‌آهن ۳

ورزشگاه: آزادی
تماشاگر: ۷ هزار و ۲۰۰ نفر
گل‌ها: سروش رفیعی دقیقه ۳۹، مهدی طارمی دقایق ۵۲ و ۸۲ (پنالتی) برای پرسپولیس؛ محمدرضا حسینی دقیقه ۷، جری بنسون دقایق ۱۳ و ۵۱ برای ذوب‌آهن
 اخطار: مهدی طارمی، احسان علوان زاده، سروش رفیعی از پرسپولیس
داور: حسن اکرمی       
کمک داوران: هادی طوسی و فرهاد مروجی
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی (۹۰- شهاب کرمی)، محسن مسلمان (۶۲- احسان علوان زاده)، فرشاد احمدزاده (۷۴- سامان نریمان جهان)، مهدی طارمی و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان‌مهر، مهدی رجب‌زاده، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، جری بنسون
سرمربی: سیدمجتبی حسینی

شرح بازی:
ذوب‌آهن در شرایطی به دیدار پرسپولیس رفت که شاگردان مجتبی حسینی با اطلاع از وضعیت اعتصاب‌گونه بازیکنان تیم برانکو در سه روز گذشته به دنبال کسب برتری در این بازی بودند. شاگردان مجتبی حسینی خیلی زود حریف خودشان را غافلگیر کردند و با زدن ۲ گل زودهنگام آماده پیروزی در مقابل قهرمان لیگ شدند که در این بازی با انتقاد هواداران خودش هم روبرو شده بود. بازی بعد از گل دوم ذوب‌آهن افت کرد و سروش رفیعی توانست در اواخر نیمه اول یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. با شروع نیمه دوم ذوب‌آهن به گل سوم هم رسید تا فرصت برای یک برد رویایی فراهم شود اما درخشش مهدی طارمی باعث شد تا ذوب آهن ۲ گل دریافت کند و در نهایت با این تساوی جایگاه چهارمی ذوب‌آهن تحویل سپاهان داده شد.

شرح گل‌ها:
۱-۰ ذوب‌آهن (دقیقه ۷): کرنر مهدی پور از جناح راست به پشت محوطه شش قدم فرود آمد تا محمدرضا حسینی با یک ضربه سر دقیق دروازه بیرانوند را باز کند.

۲-۰ ذوب‌آهن (دقیقه ۱۳): مهدی رجب‌زاده چسبیده به خط محوطه جریمه توپ را به روی دروازه فرستاد که با اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه توپ به بنسون رسید تا این بازیکن با یک ضربه ارام دروازه پرسپولیس را باز کند.
۲-۱ پرسپولیس (دقیقه ۳۹): سانتر ماهینی به علیپور رسید تا این بازیکن وپ را در مقابل سروش رفیعی بکارد وهافبک پرسپولیس با یک شوت محکم یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
۳-۱ ذوب‌آهن (دقیقه ۵۱): پاس پشت دفاع مهدی پور با خروج بی موقع بیرانوند و اشتباه او همراه شد تا بنسون از گوشه زمین با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه پرسپولیس را باز کند.
۳-۲ پرسپولیس (دقیقه۵۳): مهدی طارمی در یک موقعیت تک به تک با ضربه‌ای چیپ از ابالی سر مظاهری توپ را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.
۳-۳ پرسپولیس (دقیقه۸۲): برخورد مظاهری علی پور پنالتی تشخیص داده شد تا مهدی طارمی پشت این توپ قرار بگیرد و با وجود شیرجه مظاهری توپ را از زیر دستان او تبدیل به گل سوم تیمش کند.

دقایق حساس:
دقیقه ۶ : شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه به بالای دروازه ذوب‌آهن رفت.
دقیقه ۲۴: ضربه فرشاد احمدزاده راهی به دروازه ذوب‌آهن پیدا نکرد.
دقیقه ۲۶: سانتر حسینی و ضربه سر سید جلال حسینی توسط رشید مظاهری برگشت داده شد.
دقیقه ۴۲: ضربه ماهینی در استانه ورود به دروازه توسط مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد.
دقیقه۶۹: شوت محکم سروش رفیعی به بالای دروازه ذوب آهن رفت.

اتفاق ویژه:
دبل گل‌های طارمی و بنسون در روزی که بازیکنان پرسپولیس توسط هواداران خودشان تشویق نشدند از اتفاقات مهم این بازی بود.

بهترین بازیکن:
مهدی طارمی و جری بنسون هر کدام ۲ گل زدند اما مهدی مهدی پور هم روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

کد خبر 300901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.