آمار بالای تلفات جاده ای نیازمند تدبیر مسئولان است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: امار بالای تلفات جاده ای نیازمند تدبیر مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارداشت: کاندیدای انتخاباتی برنامه و سیاست های خود را برای مردم مطرح کنند و از تخریب همدیگر بپرهیزند و مردم نیز بر اساس سوابق، کارایی و توانمندی ها و برنامه های آن ها انتخاب اصلح را انجام دهند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی طرح ها، سیاست ها و نظرات خود نسبت به موضوعات مختلف را در مناظره ها ارائه می کنند و مردم  با مقایسه و بررسی مناظره ها می توان یک رئیس جمهور کارآمد را انتخاب کنند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت مناظره ها و تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، بیان داشت:  مردم مناظره ها را به صورت جدی بررسی کنند زیرا  مناظره ها و تبلیغات رسانه ای برای شناخت بهتر نامزدهای انتخاباتی و انتخاب اصلح بسیار موثر است.

وی به شهادت نیروهای مرزبانی ناجا در مرز سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد:  نیروهای گروهک های تروریستی به صورت ناجوانمردانه از خاک یک کشور دیگر به کشورما حمله کردند زیرا آن ها جرات حمله به خاک کشور ما را ندارند.

حجت الاسلام رشیدیان با محکوم این حرت ناجوانمردانه، تصریح کرد: دولت پاکستان در شناسایی و معرفی این نیروهای تروریستی با دولت جمهوری اسلامی ایران همکاری کند.

وی به روز ایمنی حمل و نقل اشاره کرد و گفت: آمار بالای تلفات جاده ای نیازمند تدبیر مسئولان و اجرای قانون توسط مردم است.

وی با اشاره به  27 هزار نفر کشته در سال 94 خاطرنشان ساخت: چنین آمار تلفات توسط داعش در یک سال انجام نمی شود و این خوب نیست که در یک سال این همه کشته داریم.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در سال 95 اظهارکرد: با توجه به رشد تعداد خودروها اما با تلاش دستگاه های مختلف و قانونمداری مردم شاهد کاهش آمار تصادفات بوده ایم.

کد خبر 300681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.