دولت پاکستان باید در مورد حادثه شهادت مرزبانان ایرانی پاسخگو باشد

کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه توسط اشرار و تروریست ها گفت: تاکنون اقدامات مسلحانه در خاک پاکستان علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته که باید دولت این کشور نسبت به آن پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه شعبان، به اعیاد این ماه تظیر میلاد امام حسین(ع) که به نام روز پاسدار نامگذاری شده اشاره و اظهار کرد: تناسب  و رابطه سپاه و سوم شعبان در این است که رسالت، مأموریت و شرح وظیفه سپاه همان نقش امام حسین(ع) در کربلا به شمار می‌رود.

وی افزود:‌ همچنانکه قیام حسینی برای پاسداری از دین خدا بود و اگر این قیام نبود امروز خبری از دین وجود نداشت و شریعت توسط خاندان بنی امیه و بنی العباس از بین رفته بود در انقلاب اسلامی نیز چنانکه امام راحل نیز فرمودند اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی توسط دشمنان دین  و کشور  از بین می‌رفت.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر و تبریک این روز به جامعه کارگری گفت: نکته قابل توصیه و تأکید به مسئولان کارفرمایان و صاحبان صنایع و کارخانجات این است که نسبت به حل مشکلات کارگران به ویژه پرداخت حقوق و معوقات با جدیت اقدام کنند.

آیت الله نمازی، ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم را نیز گرامی داشت و بیان کرد: آموزگاران، دبیران و اساتید  حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید توجه داشته باشند که شاگردان در همه مقاطع تحصیلی امانت های الهی و ملت ایران هستند گه در اختیارشان قرار گرفته و آینده کشور در گرو توانمندی علمی و عملی آنان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه توسط اشرار و تروریست‌ها گفت: تاکنون اقدامات مسلحانه در خاک پاکستان علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته که باید دولت این کشور نسبت به آن پاسخگو باشد.

آیت الله نمازی تصریح کرد: ملت ایران نمی تواند عملیات مسلحانه علیه فرزندان خود را تحمل کند و وزارت خارجه و مسئولان باید قاطعانه موضوع را پیگیری و نتیجه را به اطلاع افکار عمومی و ملت برسانند.

وی همچنین در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر مقابله با نقوذ ایران در منطقه عنوان کرد: صهیونیست ها و  دولتمردان آمریکایی باید بدانند این نفوذ به برکت اسلامی خواهی و حق مداری است.

آیت الله نمازی افزد: این  نفوذ که علاوه بر کشورهای اسلامی حتی به غرب و کشورهای اروپایی رسیده نفوذ مادی نیست که بتوان با آن با ابزاری نظیر تحریم مقابله کرد چراکه اسلام و مکتب اهل بیت مطابق با فطرت پاک انسان هاست و این وعده حتمی وقطعی خدای سبحان مبنی بر گسترش اسلام در سراسر جهان است.

وی همچنین با اشاره به دیدار مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری به ذکر  فرازهایی از بیانات معظم له در این دیدار پرداخت.

کد خبر 300680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.