کرانچار: امیدوارم سپاهان بتواند جباروف را حفظ کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی فردا دست به هر کاری می زنیم تا به بهترین نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار بعدازظهر جمعه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من نیازی نیست خیلی در مورد این بازی صحبت کنیم. همه می‌دانیم که بازی فردا نقش یک کلید برای رسیدن به آسیا را دارد. تمرکز زیادی در طول تمرینات هفته گذشته داشتیم و امیدوارم بتوانیم برابر تراکتورسازی نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی افزود: مثل گذشته دوست داریم در این روحیه پیروزی باقی بمانیم. دست به تمام توانمان می‌زنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم به امید اینکه نتیجه فینال جام حذفی به سود ما باشد.

کرانچار گفت: می‌دانیم که بازی فردا بسیار قدرتمند است. از چهار سال پیش تا کنون از این بازی به عنوان بازی تمام عیار یاد می‌شود که در راس تیم مقابل امیر قلعه‌نویی حضور دارد که بهترین مربی ایران در دهه گذشته بوده است و دوست دارد با کسب عنوان دوم در لیگ به آسیا برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: تراکتورسازی علیرغم تمام محرومان و مصدومانش تیم قدرتمندی است. ما محروم و مصدوم نداریم و بازیکنان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

کرانچار در مورد وضعیت سرور جباروف اضافه کرد: از وضعیت قرارداد جباروف اطلاعی ندارم اما آنچه می‌دانم این است که او به یک بازیکن با کیفیت در سپاهان تبدیل شده است که اهمیت بسزایی در تیم ما دارد. امیدوارم سپاهان بتواند این بازیکن را حفظ کند، البته این کار باید به صورت قانونی انجام شود.

وی در مورد سقوط تیم امید سپاهان به دسته پایین‌تر گفت: چند بازیکن خوب در تیم زیر 21 سال داریم اما از آنجایی که هنوز به توافق نهایی با سپاهان نرسیده‌ام از من نخواهید اسم آنها را ببرم ولی اگر ماندگار شدم حتماً بازیکنانی از رده‌های پایه جذب می‌کنیم.

کرانچار در مورد صحبت‌های سعید قائدی‌فر و اینکه به نظر می‌رسد تمایل به بازگشت به سپاهان دارد تصریح کرد: سعید بازیکن با کیفیتی است اما باز هم به دلیل اینکه شرایط آینده مشخص نیست نمی‌توانم در این خصوص صحبتی انجام دهم ولی اگر در سپاهان بودم شرایط او را بررسی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: از تمام هواداران می‌خواهم که با حضور حداکثری در بازی فردا شاهد یک جشن باشکوه فوتبالی باشند. من به عنوان سرمربی قول می‌دهم یک بازی بسیار جذاب و دیدنی را شاهد باشند.

کد خبر 300666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.