ساخت فیلم ۶۰ دقیقه ای صحوری در اردستان

اردستان-مدیرتولید فیلم صحوری گفت: این فیلم در مدت ۶۰ دقیقه در اردستان در حال ساخت است.

سید سعید طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان بااشاره به ساخت فیلم صحوری گفت:این فیلم به معرفی شخصیت عالم بزرگوار شیعه(احمدبن اسحاق قمی) در زمان امام حسن عسگری(ع) می پردازد.

وی با بیان اینکه این کار، تاریخی مذهبی و نیاز به یک مکان مناسب تاریخی برای فیلم برداری داشت افزود:مسجدجامع اردستان باتوجه به بافت بی نظیر تاریخی و قدمت چندین هزارساله که دارد یکی از بهترین مکان هایی بود که ما برای فیلم برداری انتخاب کردیم.

مدیر تولید فیلم صحوری بااشاره به اینکه این فیلم در شهرهای اردستان، زواره، قم و سرپل ذهاب که محل دفن این عالم زعیم است فیلم برداری می شود، اظهار کرد:این فیلم به سفارش سازمان سینمایی اوج  برای شبکه های رسانه ملی در ۶۰ دقیقه تهیه می شود.

طباطبایی بابیان اینکه دراین فیلم از جلوه های ویژه بصری استفاده شده است، تصریح کرد: این کار یکی از فیلم های تاریخی مذهبی است که در کنار بازیگران معروف از مردم با استعداد و علاقمند به هنر اردستان نیز در نقش های مختلف استفاده شده است.

مدیر تولید فیلم صحوری بااشاره به اینکه برای تهیه فیلم در شهری نیاز به یک سری هماهنگی هایی با مسئولین است، تاکید کرد: دیدگاه نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به تولید فیلم بسیار مثبت بوده و از لحظه ورود به شهر هماهنگی لازم و نامه نگاری هاصورت گرفته که باعث تسهیل در روند کار شده است.

به گزارش ایمنا، این فیلم ۶۰ دقیقه ای به کارگردان و تهیه کننده سیدامیر طباطبایی درحال ساخت است.

کد خبر 300551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.